Visita de la Comissió d´avaluació externa

La Facultat rebrà els dies 20 i 21 de juny la visita de la comissió que, en el marc del programa de renovació de l’acreditació de títols universitaris, ha d’avaluar aquest máster : Máster Acció Social i Educativa

Període de l'esdeveniment: De 20 i 21 de juny  2017.

Lloc de realització: Facultat de Geografia i  Historia

Descripció:

Avaluarà el máster de Acció social i educativa.

La Facultat rebrà la visita del comitè que, en el marc del programa de renovació de l’acreditació de títols universitaris.

La Comissió d’Avaluació Externa està formada per membres de diferents universitats espanyoles. Durant la visita, els/les avaluadors/es inspeccionaran les instal·lacions del centre on s’imparteixen els títols i s’entrevistaran amb diferents col·lectius involucrats en ells: estudiantat, professorat, equips directius, PAS, ocupadors/es, egressats/des i equips d’autoavaluació. Així mateix, hi haurà una audiència pública el 21  de juny de 11:45 a 12:45  h a la  Facultat de Geografia i Història perquè qualsevol persona interessada i que no haja estat entrevistada anteriorment puga aportar la seua visió respecte als títols avaluats.

Data d'actualització: 15 de juny de 2017.