Es declaren festius a la UV els dies 16, 17, 18, 19 (festiu Sant Josep) i 20 (per compensació del 15 d'agost, dissabte festiu) de març.
Són festius els dies 3, 4 (Dissabte Sant), 6 i 13 d'abril de 2026.
S’hi estableixen dos torns:
Primer torn
Del dia 30 de març al 2 d'abril, ambdós inclosos.
Durant aquest torn treballarà, en torns de matí i de vesprada, la totalitat de la plantilla de PAS de cada unitat administrativa amb l’excepció del personal imprescindible dels Centres i Serveis que es puga establir per la Gerència de la UV per al segon torn.
Segon torn
Del dia 7 al 10 d’abril, ambdós inclosos.
Durant aquest torn treballarà, en torn de matí i amb caràcter excepcional, el personal de la plantilla de PAS que es puga establir per la Gerència de la UV perquè es garantisquen els serveis i tasques imprescindibles.
Són festius els dies 24, 25 i 31 de desembre de 2026, i els dies 1 i 6 de gener del 2027.
S’hi estableixen dos torns de treball:
Primer torn
Els dies 28, 29 i 30 de desembre de 2026.
Durant aquest torn treballarà la totalitat de la plantilla de PAS de cada unitat administrativa amb l’excepció del personal imprescindible dels Centres i Serveis que es puga establir per la Gerència de la UV per al segon torn.
En el primer torn es treballa un dia més, per la qual cosa s'haurà de compensar a aquest personal amb un dia més no laborable subjecte a les necessitats del servei.
Segon torn
Els dies 4 i 5 de gener de 2026.
Durant aquest torn treballarà, amb caràcter excepcional, el personal de la plantilla de PAS que es puga establir per la Gerència de la UV perquè es garantisquen els serveis i tasques imprescindibles.
Durant aquests dos torns, els serveis es mantindran tancats a la vesprada i la plantilla de PAS s’acumularà en torn de matí.
Dissabtes que els serveis estaran tancats amb caràcter general:
- 3 de gener 2026 (addenda 2025)
- 24 de gener
- 14, 21 i 28 de març
- 4 (festiu Dissabte Sant) i 11 d'abril
- 2 de maig
- 20 i 27 de juny
- 4, 11,18 i 25 de juliol
- 1, 8, 15 (festiu Assumpsió Mare de Déu), 22 i 29 d'agost
- 5, 12, 19 i 26 de setembre
- 10 d'octubre
- 5 i 26 de desembre
- 2 de gener de 2027
Si el dia festiu per obertura de curs acadèmic quedara establert en divendres, l’endemà, dissabte, seria dia festiu tancat amb caràcter general.
En els serveis que no tinguen establert dia del servei, el personal s’agruparà en dos torns de treball a l’efecte de gaudir d’un dia festiu a triar d’entre el dia 23 de gener i el 7 de desembre de 2026.
Es preveu que tot el personal puga gaudir de 6 dies d’assumptes propis o el que li corresponga proporcionalment amb el temps treballat durant l’any natural.
Els dies de permís per assumptes propis corresponents a l’any 2026 es poden consumir fins al dia 28 de febrer de 2027.
A més, el personal de la UV gaudirà d'un dia més festiu el 20 de març de 2026, corresponent a la jornada de compensació del 15 d'agost de 2026 d’acord amb el que estableix el punt 7 del calendari general de la UV.
Addenda al calendari general per a l'any 2026 aprovada per l'Acord del Consell de Govern de la Universitat de València 357/2025.




