Logo UVGrau en Enginyeria Electrònica de TelecomunicacióEscola Tècnica Superior d'Enginyeria(ETSE) Logo del portal

La Universitat de València organitza Conèixer la Universitat amb l’objectiu de mostrar al futur estudiantat la seua oferta formativa i de serveis. És un programa coordinat pel Servei d'Informació i Dinamització (Sedi) que compta amb la participació de tots els centres i serveis de la Universitat i que està format per tres iniciatives:

Jornada d’Informació
Sessió de conferències i xarrades adreçada a professionals de l’orientació i equips directius de centres de secundària i de formació professional.

Visites a la Universitat
Activitat adreçada a l’estudiantat de batxillerat i de cicles formatius de grau superior interessat en conèixer l’oferta formativa i de serveis de la Universitat de València. Compta amb la participació de tots els centres de la Universitat i d’estudiantat universitari.

Icona

Et matricularàs a la Universitat?
Sessió informativa adreçada al futur estudiantat universitari i les seues famílies sobre accés, preinscripció, llistes d’espera, matrícula, beques, etc. duta a terme per personal del Sedi.

Per a 2021, a causa de la situació sanitària, estem treballant en iniciatives no presencials que puguen contribuir a acomplir els mateixos objectius. Us informarem pròximament.