Logo de la Universitat de València Logo del portal

  • LSYM

Modelatge de terrenys per a la integració en simuladors de maquinària de la construcció

Per això es fa una simplificació dels models físics complexos de Mohr-Coulomb adequant-los al seu úsen temps real i també s'usen mètodes avançats de renderizado de terrenys con quadtrees per a poder representar terrenys de diversos centenar de metres amb una resolució màxima de cel·la de deu centímetres.


Diseny i parametrizació de algoritmes de generació de movimient

Procesament de forces i acceleracions de models dinàmics i transformació en movimients de un plataforma mòbil. Modelització de la resposta de una plataforma Stewart. Sensorizació i mesurament d'alta de precisió de les acceleracions percebudes en màquines i vehicles
Diseny de filtres de wash-out híbrids que reunisquen característiques de los filtres clàssics, òptims i adaptatius.
Parametrizació i ajust automàtic de la resposta dels filtres de moviment a les corbes reals d'acceleració. 


Desenrotllament de sistemes de formació i entrenament basats en la simulació

Simuladors d'entrenament basats en realitat virtual. Generació d'entorns 3D interactius en temps real. Integració de disenys instruccionales pel màxim aprochamiento del temps d'entrenament.
Sensorización i modelatge de dispositius de interacció home-màquina.
Tecnologies per la educació i aprenentatge per mitjà de l'ús d'aplicacions basades en web. Simulació cooperativa en entorns distribuïts (HLA). 


Acceleració en el renderizado de grafos d'escena per mitjà de GPU i sistemes distribuïts

Visualització de models complexos a taxes interactivas. Tècniques d'il·luminació i ombres en tiemps real en entorns virtuals de gran escala. Renderizado d'ombres per mitjà de Shadow Mapping i implementació amb shaders. Tècniques d'Oclussion Culling. Balancejat de càrrega i optimització en el renderizado de grafos d'escena. Integració de la programació GPGPU en los grafos d'escena. Renderització distribuïda per mitjà de clusters i sistemes multi-GPUS. 


Sistemes de monitorització, control i representació avançada de dades de tràfic

Aquesta llinea de treball es centra en la realització d'estudis sobre sistemes de monitorització de paràmetres de tràfic, basats en diferents tecnologies. Anàlisis comparatius entre sistemes i diferents tecnologías, diseño de nuevos sensores, desarrollo de nuevas aplicaciones para la recopilación de información basadas en tecnologies de comunicacions vaig moure'ls. Modelatge i diseny de bases de dades de informació de tràfic, estandarització i normalització. Diseny i  implementació de aplicacions per la optimització de rutes i temps de viatges. Utilitats per la representació geogràfica d'informació, sistemes de coordenadas TMC i alert-C i desenrotllament d'aplicacions GIS. 


Enginyeria de projectes ITS (Intelligent Transport Systems)

Aquesta llinea de treball es centra en la assistència tècnica a la redacció de projectes i direcció d'obra d'instal·lacions de sistemes ITS en vagabundege'ls i carreteres. També s'inclouen treballs de auditoría d'instal·lacions i de sistemes ITS, com ara instal·lacions de vigilancia, seguretat i control en vagabundege'ls, centro de control de tràfic.


Animació basada en física

Aquesta llínea de treball investiga diferents mecanismes per a reproduir moviments d'avatars de una manera realista i que poden interactuar amnb l'entorno. Es centran en tècniques híbrides que combinen animacions pregravades amb físiques. Els treballs son útils per a aconseguir que diferents avatars colaboren entre sí per a poder reatlizar accions conjuntament, com el trasllat d'objectes. Els resultats obtinguts son directament aplicables a tot tipo de videojoc o simulació gràfica en què es presenten avatars.

 
Aquesta pàgina web utilitza cookies pròpies i de tercers amb fins tècnics , d'anàlisi del trànsit per facilitar la inserció de continguts en xarxes socials a petició de l'usuari . Si continua navegant , considerem que accepta el seu ús . Per a més informació consulte la nostrapolítica cookies