Logo de la Universitat de València Logo Institut Universitari d'Investigació de Trànsit i Seguretat Viària Logo del portal

Call for papers Topical Collection "Traffic and Road Safety: Multifactorial Analysis of Driving and Walking Behavioral Style"

• 28 de desembre de 2021
Image de la noticia

El número especial "Traffic and Road Safety: Multifactorial Analysis of Driving and Walking Behavioral Style" de la revista International Journal of Environmental Research and Public Health passa a ser "Topical collection"

El nombre especial, els editors del qual són el Dr. Francisco Alonso i la Dra. Cristina Esteban, ha influït en el Factor d'Impacte de la revista (augmentat a 3,390) per la qual cosa s'ha decidit transferir-lo a "Topical collection”. La diferència entre ells és que la "col·lecció" no té termini de presentació i es mostra a la pàgina de la secció "Health Behavior, Chronic Disease and Health Promotion"

Si requereix més informació o està interessat a presentar el seu manuscrit, pot fer-ho a través del següent link: