Logo de la Universitat de València Logo Institut Universitari d'Investigació de Trànsit i Seguretat Viària Logo del portal

Libyan International Congress for Road Safety and Security Equipment

  • 20 de gener de 2025
poster

El Dr. Francisco Alonso, Director de l'INTRAS, ha participat al 1st International Congress for Road Safety and Security Equipment, que se ha celebrat el 18 i 19 de gener de 2025 a Benghazi, Líbia.

El Dr. Alonso ha presentat la ponència "Best Law Enforcement Practice for Road Safety: Implementing Point-Based Driving License Systems" els coautors de la qual són Mireia Faus, Cristina Esteban i Sergio Useche.

El congrés se ha celebrat en el marc del Pla Mundial de les Nacions Unides per a la Segona Dècada d'Acció per a la Seguretat Viària (2021-2030) després de la Declaració de Brasília per assolir l'Objectiu de Desenvolupament Sostenible 3.6 de reduir a la meitat el nombre de morts i ferits per accidents de trànsit al món per al 2030.

L'acte, titulat "Governance and Management of Road Safety in Libya: Reality and Challenges", va comptar amb el suport de destacades institucions líbies, com el Cap de l'Estat Major de les Forces Terrestres, el Ministeri de l'Interior i la Cambra de Comerç i Indústria de Bengasi, i amb el suport addicional dels Ministeris d'Afers Estrangers i Sanitat.