Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiants del màster

• Cartell

Quines eixides professionals té un estudiant de Banca i Finances Quantitatives?

23 de maig de 2016

L'organització del màster i la Càtedra de Finances Internacionals Banc Santander-Universitat de València preparen unes jornades en les quals egressats del màster parlaran de la seua experiència.

• Agències de Rating

Què és una agència de rating?

29 de gener de 2016

Moody’s, Standard & Poor’s... Escoltem notícies sobre les seues qualificacions o ratings cada pocs noticiaris, però el ciutadà mitjà poc entén de la seua identitat. L'opacitat del seu funcionament desperta crítiques i sospites, no obstant açò poques institucions o empreses renuncien a elles. Per què?