Logo de la Universitat de València Logo Màster en Banca i Finances Quantitatives Logo del portal

alt=
Saps qui va ser la primera dona a rebre el Nobel en Economia?
06/02/2017

La politòloga nord-americana Elinor Ostrom (1933-2012) va ser la primera dona que va rebre el Premi Nobel d’Economia pel seu anàlisi sobre la política econòmica i els límits empresarials. La Catedràtica Eva Ferreria ens conta la seua biografia en l’article Elinor Ostrom: la primera dona Nobel en...

alt=
On s'ofereixen actualment tipus negatius?
27/01/2017

El prestador ja no cobra, paga. El dipositant, igual. Les rendibilitats negatives afecten ja a actius i moviments financers dispars però entrerelacionadas. Per als bancs, les opcions es difuminen; per al petit inversor, el panorama és inèdit.

Segueix-nos

Universitats participants

Destaquem

Nom:
Correu:
País:
Telèfon:
Comentaris:

Troba'ns

Manteniu premuda la tecla Ctrl mentre et desplaces per apropar o allunyar el mapa