Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Plató TAU

• fuente: flickr

Els set ingredients per preparar un bon 'pitch'

26 de d’abril de 2017

Et poses nerviós a l'hora de fer un pitch? En el sector audiovisual saps que són moltes les proves en les quals probablement t'hauràs d'afrontar a aquest tipus de discurs. Si vols millorar la teua tècnica, segueix llegint perquè et donem 7 claus.

• Aquests són els cinc consells per crear contingut audiovisual en Internet

3 de d’abril de 2017

No és cap sorpresa que Internet ha modificat la manera en la qual el cervell humà llegeix els textos. Les particularitats del llenguatge en Internet i l'auge d'allò multimèdia han catapultat al vídeo com un dels formats estrela. Per això, dominar el procés de producció audiovisual és importantíssim per triomfar en Internet. Si vols traure el màxim potencial als teus vídeos, ací et donem cinc claus.

• Labguion Fuente: www.labguion.com/

Arrenca el V Laboratori Internacional de Guió a Colòmbia

23 de de març de 2017

Ja està oberta la convocatòria per participar a la V edició del Laboratori Internacional de Guió a Colòmbia. Fins el proper 30 d'abril està obert el termini d'inscripció.

• Valencia Negra

Arriba la IV edició de 360ºVLC NEGRA, el certamen de curtmetratges

13 de de març de 2017

El cap de setmana de l'1 i 2 d'abril la ciutat de València acollirà la IV edició de 360ºVLCNEGRA on els concursants hauran de guionitzar, rodar i editar un curtmetratge, que compartirà un objecte comú en les històries, en tan sols 36 hores. Ja està obert el termini d'inscripció!

• Chicas Malas

Se senten representades les dones amb els estereotips que apareixen al cinema?

6 de de març de 2017

Una recent investigació duta a terme per experts del Regne Unit i els Estats Units revela que els estereotips amb què les dones apareixen en cinema i televisió allunyen cada vegada més al públic femení de consumir els productes audiovisuals.

• cinesin

Sabies que treballar en el mitjà audiovisual modifica el comportament visual?

3 de de març de 2017

La revista Scientific Reports, del grup Nature, ha publicat un article en el qual s'afirma que el muntatge audiovisual afecta la freqüència de parpelleig dels espectadors i revela que els professionals del mitjà  tenen un comportament visual diferent a la resta de persones.

• Oberta la convocatòria de Cinema Jove per rebre llargmetratges i curtmetratges

17 de de febrer de 2017

El Festival Internacional de Cinema de València-Cinema Jove ja té data fixada i se celebrarà entre el proper 23 de juny i l'1 de juliol de 2017. La convocatòria per enviar els llargmetratges i curtmetratges ja està oberta per participar en la 32 edició d'aquest certamen.

• Arrenca 'Humans Fest', la VIII edició del Festival de Cinema i Drets Humans

13 de de febrer de 2017

La Filmoteca acull ja fins el proper divendres 17 de febrer la vuitena edició del Festival de Cinema i Drets Humans 'Humans Fest', organitzat per Fundació per la Justícia, amb l'objectiu de fomentar un cinema més compromès i defensar els drets de les persones refugiades i d'aquelles amb diverses orientacions i identitats sexuals, entre d'altres.

• Cartel Goya. Fuente: computerhoy.com

Les dos pel·lícules favorites per als Goya 2017

1 de de febrer de 2017

El pròxim dissabte 4 de febrer el cinema espanyol celebrarà la 31a edició dels premis Goya a la qual optaven aquest any més de 150 pel·lícules. Vols conéixer els nominats i quines pel·lícules són les favorites? T'ho contem.

• El curtmetratge espanyol Timecode arriba als Oscar

27 de de gener de 2017

Només queda un mes per conéixer el nom dels projectes audiovisuals que triomfaran a la 89a edició dels Oscar de Hollywood. En ella irromprà el curtmetratge espanyol Timecode, que ha aconseguit colar-se a la final del certamen cinematogràfic mundialment més mediàtic. Vols conèixer una mica més sobre aquest curt?