Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Plató TAU

• Paura

'Paura', el festival de cinema de terror a València

20 de de gener de 2017

Paura Festival Internacional de Cinema de Terror arriba a València per portar les produccions audiovisuals del gènere de terror a la capital del Túria des de hui fins el pròxim dissabte.

• Cine. Fuente: commons.wikimedia.org

Descobreix les ajudes per al sector audiovisual valencià

16 de de gener de 2017

L'Institut Valencià de Cultura (IVC) ha resolt la convocatòria de concessió de 5 millons d'euros en ajudes a la producció audiovisual valenciana que tenen com a objectiu impulsar la creació d'obres audiovisuals orientades al foment i difusió de la creativitat, la llengua i la cultura pròpies. Vols conéixer com s'han adjudicat les ajudes?

• Top 10

Quines són les 10 millors pel·lícules del 2016?

19 de de desembre de 2016

Has fet una classificació de les pel·lícules que més t'han agradat aquest any? La revista Time sí. Coneix quins han estat els deu llargmetratges que la prestigiosa revista ha triat com els millors.

• Hombre visualizando una pantalla.

El documental arriba a València

22 de de novembre de 2016

El cinema de no ficció es cola a la ciutat de València amb el nou festival 'DocsValencia. Espai de no ficció', que arrenca hui per portar el gènere documental i compaginar la cultura i l'entreteniment.

7 formes de ‘spoilear’ una pel·lícula

19 de de juliol de 2016

Alerta, spoilers! En aquest post repassem 7 exemples de la cinematografia universal en els quals d'una o una altra manera s'ha incorregut en ‘spoilers’.

Miquel Francés: “La futura radiotelevisió valenciana té una ocasió especial per a poder crear un nou model plenament connectat amb l'entorn digital”

6 de de juliol de 2016

Miquel Francés, director del Màster Universitari en Continguts i Formats Audiovisuals i Director del Taller d’Audiovisuals (TAU) va escriure el passat 1 de juliol en la pàgina web del Levante-EMV una interessant reflexió sobre la constitució del nou ens públic de la radiotelevisió valenciana.

Cinema d'estiu a València

5 de de juliol de 2016

Per a fer front a l'avorriment de les vacances, què millor que eixir al carrer i gaudir un any més de les propostes de cinema d'estiu que arriben a València.

Cinesin: quasi una dècada de cinema sense barreres

30 de de juny de 2016

L'associació valenciana Cinesin porta prop de deu anys afavorint la inclusió sociolaboral i la visibilització de les persones amb diversitat funcional a través de diferents didàctiques el fil conductor de les quals és la utilització dels mitjans audiovisuals.

5 maneres d'entendre el transmèdia

20 de de juny de 2016

En la narrativa transmèdia, la història original es divideix en diversos productes que es consumeixen a través de diferents suports. ‘Pregoneros de Medellín’, ‘Quijote 360’, ‘Iron Sky’, ‘Collider World’ i ‘Mironins’ són cinc exemples de les possibilitats infinites que ofereix el transmèdia.

Televisió social i segones pantalles

7 de de juny de 2016

En l'última edició del Mobile World Congress, Teléfonica va presentar TV Social, el seu acostament a la televisió social. En l'actualitat, els programadors de televisió han d'esforçar-se per adaptar els seus serveis a una audiència cada vegada més fragmentada i participativa.