Logo de la Universitat de València Logo Màster en Drets Humans, Democràcia i Justícia Internacional Logo del portal

El Màster Oficial en Drets Humans,  Democràcia i Justícia Internacional es desenvolupa en el llarg d'un curs acadèmic dividit en dos semestres amb un complet programa de seminaris mitjançant el qual les persones assistents podran compartir espais de reflexió i anàlisi amb professionals i experts en la matèria de Drets Humans vinguts de diferents universitats o institucions pro-drets humans tant nacionals com internacionals.

El foment dels Drets Humans, la Democràcia i la Justícia Internacional a través de l'educació ajuda a promoure valors, creences i actituds que encoratgen a totes les persones a defensar els seus drets i els dels altres; precisament, perquè aquests drets i valors constitueixen la base d'una convivència pacífica i democràtica, necessària en els temps actuals per afrontar amb èxit els nombrosos desafiaments que presenta el món globalitzat i multicultural en què vivim.

Màster Oficial en Drets Humans, Democràcia i Justícia Internacional

Docència no presencial

Trámits administratius

Certificats i Títols

Localització

Institut Universitari de Drets Humans

C/ Serpis, nº29. Edifici d'Instituts d'Investigació,
C.P. 46022, València (Espanya)

Veure Campus de Tarongers en un mapa més gran

Vídeos

Imatge de la portada del video;The Attack on Democracy: Can Scholars come to its Defence?
Imatge de la portada del video;El modernismo hispanoamericano frente al caso Dreyfus - José Calvo
Imatge de la portada del video;El rol de las directrices políticas en la gestión de la inmigración en Italia - Iside Gjergji

The Attack on Democracy: Can Scholars come to its Defence?

Susan George: "The Attack on Democracy: Can Scholars come to its Defence?", Conferencia albergada dentro del Máster en Derechos Humanos, Democracia y Justicia Internacional organizado por el Instituto de Derechos Humanos de la Universidad de Valencia, 15 de octubre de 2012