Logo de la Universitat de València Logo Facultat de Ciències Matemàtiques Logo del portal

  • Que els estudiants hagen demostrat posseir i comprendre coneixements en una àrea d'estudi que parteix de la base de l'educació secundària general, i se sol trobar a un nivell que, si bé descansa en llibres de text avançats, inclou també alguns aspectes que impliquen coneixements procedents de l'avantguarda del seu camp d'estudi.
  • Que els estudiants sàpien aplicar els seus coneixements al seu treball o vocació d'una forma professional i posseïsquen les competències que solen demostrar-se per mitjà de l'elaboració i defensa d'arguments i la resolució de problemes dins de la seua àrea d'estudi.
  • Que els estudiants tinguen la capacitat d'arreplegar i interpretar dades rellevants (normalment dins de la seua àrea d'estudi) per emetre judicis que incloguen una reflexió sobre temes rellevants d'índole social, científica o ètica.
  • Que els estudiants puguen transmetre informació, idees, problemes i solucions a un públic tant especialitzat com no especialitzat.
  • Que els estudiants hagen desenvolupat aquelles habilitats d'aprenentatge necessàries per a emprendre estudis posteriors amb un alt grau d'autonomia.
  • Tenir capacitat d'anàlisi i de síntesi.
  • Tenir capacitat d'organització i de planificació.
  • Tenir capacitat de crítica.
  • Resoldre problemes que requerisquen l'ús d'eines matemàtiques.
  • Saber treballar en equip.
  • Aprendre de manera autònoma.
  • Adaptar-se a noves situacions.
  • Tenir la capacitat per reunir i interpretar dades rellevants amb perspectiva de gènere, per emetre judicis que incloguen una reflexió sobre temes rellevants d'índole social, científica o ètica, en particular sobre els drets i pràctiques d'igualtat entre dones i homes.
  • Posseir i comprendre els coneixements matemàtics.
  • Saber aplicar els coneixements al món professional.
  • Argumentar lògicament a la presa de decisions.
  • Expressar-se matemàticament de forma rigorosa i clara.
  • Raonar lògicament i identificar errors en els procediments.
  • Tenir capacitat d'abstracció i modelització.
  • Participar en la implementació de programes informàtics i conèixer programari matemàtic.
  • Conèixer el moment i el context històric en què s'han produït les grans contribucions de dones i homes al desenvolupament de les matemàtiques.
  • Visualitzar i interpretar les solucions que s'obtinguen.