Logo de la Universitat de València Logo Facultat de Medicina i Odontologia Logo del portal

Comunicació per al Desenvolupament
Comunicació per al desenvolupament

Clausura del cicle de conferències.

Aquesta última sessió serà un punt de trobada per a la reflexió sobre la comunicació com a eina clau en les polítiques de cooperació per al desenvolupament. Compartirem les experiències de la Federació Catalana d'ONG, així com les propostes de la Generalitat Valenciana i del grup de recerca Observatori de la Cobertura de Conflictes (OCC) de la UAB.

Com en les sessions anteriors d'aquest cicle, obrirem un debat per a la reflexió en el qual esperem continuar comptant amb la participació de diferents organismes públics i entitats que ens aportaran les seves visions entorn de la comunicació des de l'enfocament de la cooperació al desenvolupament.

 

Període de l'esdevenimentd' 1 de maig de 2017 a 1 de juny de 2017. Dijous de 16:30 a 21:00.

 
 
Lloc de realització

Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació, 1º pis, Saló de Graus. Av. Blasco Ibáñez, 32

 
Organitza

Vicerectorat d'Internacionalització i Cooperació de la Universitat de València. Cofinançat per la Consellería de Transparència, Responsabilitat Social, Participació i Cooperació de la Generalitat Valenciana i la Universitat de València..

http://www.uv.es/uvweb/universidad/es/relaciones-internacionales/cooperacion/novedades-1285936523030.html

 
coop@uv.es

 
Més informació