Universitat de ValènciaFacultat de Psicologia Logo del portal

Image de la noticia

El dilluns 27 de setembre es van entregar els premis concedits als treballs fi d'estudis convocats dins de les accions del projecte d'innovació docent de la Facultat de Psicologia i Logopèdia per al curs 2020-21.

Els premis van ser destinats a treballs que reflectiren les aplicacions de la psicologia i la logopèdia per a afrontar conseqüències derivades de la pandèmia.

Van resultar premiats els següents treballs:

En el Grau en Psicologia:

“TDAH en confinament” d'Alicia Utrillas González. Tutor Ladislao Salmerón (Dpt. Psicologia Evolutiva i de l'Educació)

“La conducta prosocial durant el covid-19: Una revisió sistemàtica de la literatura” de Fátima Jihad Jebbar. Tutora: Laura Badenes (Dpt. Metodologia de les CC del comportament)

“Estat emocional i satisfacció vital en adolescents espanyols i xilens: conseqüències de la pandèmia” de Víctor Ciudad Fernández. Tutores: Inmaculada Montoya i Konstanze Schoeps, (Dpt. Personalitat, Avaluació i Tractaments Psicològics).

En el Grau en Logopèdia:

“Paper del logopeda en la disfàgia hospitalària durant la COVID-19: una revisió sistemàtica” de Josselyn Maylith Zamora Pérez. Tutor: Vicent Rosell (Dpt. Psicologia Bàsica)

“Revisió sistemàtica sobre la Telepráctica en la logopèdia en Temps de Covid-1” d'Inmaculada Susarte Miguel. Tutor: Vicent Rosell (Dpt. Psicologia Bàsica)

En la categoria de Màster:

“Proposta d'un programa d'intervenció enfront de l'impacte psicosocial de la pandèmia per Covid-19 en adults majors” de Laura Pérez Guillamón, estudiant del Màster en Psicogerontología. Tutora: Rosa Redolat (Dpt. Psicobiologia).

Images: