Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Universitat de València

El SCSIE oferta pel curs 2017-2018 diferents certificats universitaris de formació en experimentació animal.

Les modalitats són:

• Certificat Universitari de Formació en Experimentació amb animals (Funció A+B+C)- Roedors i Lagomorfs.
  • Certificat Universitari de Formació en Experimentació amb animals (Funció D)
  • Certificat Universitari de Formació en Experimentació amb animals (Especialitat Peixos)
  • Certificat Universitari de Formació en Experimentació amb animals (Especialitat Porcins)

Cualquier información y la preinscripción la encontraréis en el siguiente enlace a partir de hoy: