Logo de la Universitat de València Logo Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) Logo del portal

Avaluació de l'aprenentatge amb eines tecnològiques

Destinataris PDI
Modalitat d'impartició En línia síncrona
Llengua Castellà
Durada total 20
Durada presencial 0
Durada en línia síncrona 20
Durada en línia asíncrona 0
Programa Formació contínua
Modalitat formativa Curs
Curs acadèmic 2022-2023
Edició 01
Any del pla de formació 2023
Data d'inici del curs 18/04/2023
Data de finalització del curs 02/05/2023
Data d'inici d'inscripció 08/02/2023
Data de finalització d'inscripció 22/02/2023
Sessions
Sessió Data i hora d'inici Data i hora de finalització Aula Ubicació
1 18/04/2023 10:00 18/04/2023 14:00 En línea
2 20/04/2023 10:00 20/04/2023 14:00 En línea
3 25/04/2023 10:00 25/04/2023 14:00 En línea
4 27/04/2023 10:00 27/04/2023 14:00 En línea
5 02/05/2023 10:00 02/05/2023 14:00 En línea
Perfil professional destinataris
PDI
Criteris de selecció

Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:

- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.

- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.

- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.

- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)

Professorat UV
  • Marquez Baldo, Lidia
  • PDI-Ajudant Doctor/A
Ver ficha
Objectius formatius

•    Reflexionar sobre la utilitat didàctica dels diferents tipus d'avaluació.
•    Aprendre a dissenyar avaluacions formatives i sumatives utilitzant eines tecnològiques.

Continguts

•    Avaluacions formatives en format digital: contingut interactiu, reflexions, debats i exàmens.
•    Retroalimentació significativa per a millorar els aprenentatges.
•    Avaluacions sumatives en entorns digitals: tipus i com implementar-les.

Competències que es desenvoluparan

    Disseny d'avaluacions formatives en format digital.
    Incorporació de retroalimentacions significativa a les avaluacions.
    Optimització de les avaluacions sumatives en entorns virtuals.

Criteris i procediment d'avaluació de l'activitat

Realitzar les pràctiques obligatòries sol·licitades per la professora.

Inscripció