Logo de la Universitat de València Logo Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) Logo del portal

CLAUS PER A GESTIONAR AMB ÈXIT ELS CANVIS EN LES ORGANITZACIONS

Destinataris PAS
Modalitat d'impartició En línia asíncrona
Llengua Castellà
Durada total 20
Durada en línia asíncrona 20
Programa Formació contínua
Modalitat formativa Curs
Curs acadèmic 2024-2025
Edició 01
Any del pla de formació 2025
Data d'inici del curs 05/05/2025
Data de finalització del curs 06/06/2025
Data d'inici d'inscripció 24/03/2025
Data de finalització d'inscripció 04/04/2025
Criteris de selecció

Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents: • Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen. • S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys. • Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys. • En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)

Professorat no UV

profesorado ADR

Objectius formatius

En finalitzar el curs l'alumnat serà capaç de:
• Realitzar un diagnòstic de la situació d'una Organització o àrea organitzativa i identificar els canvis que són necessaris per a millorar el seu funcionament i aconseguir els objectius previstos.
• Elaborar i posar en marxa un pla d'acció per a aconseguir implantar els canvis i les millores necessàries.
• Obtenir el suport i el compromís dels empleats i saber com superar les resistències al canvi.
• Prendre les mesures necessàries per a consolidar el canvi, de manera que perduri en el temps.
• Desenvolupar les habilitats personals necessàries per a impulsar els canvis.
En resum, l'alumnat serà capaç d'aplicar tots els elements necessaris per a introduir amb èxit canvis de diversa naturalesa i intensitat en la seva àrea de responsabilitat

Continguts

 

1.- Aspectes generals del canvi
2.- Etapa 1: Planificació del canvi
3.- Etapa 2: Implantació del canvi
4.- Etapa 3: Consolidació del canvi
5.- Habilitats per a impulsar el canvi

Competències que es desenvoluparan

S'aprendrà a realitzar un diagnòstic de la situació d'una Organització o àrea organitzativa i identificar els canvis que són necessaris per a millorar el seu funcionament i aconseguir els objectius previstos així com a implantar i consolidar el canvi.

Criteris i procediment d'avaluació de l'activitat

SUPERAR TOTES LES ACTIVITATS DEL CURS EN LÍNIA

Inscripció