Sessió | Data i hora d'inici | Data i hora de finalització | Aula | Ubicació |
---|---|---|---|---|
1 | 23/05/2023 15:30 | 23/05/2023 17:30 | En línia | |
2 | 25/05/2023 15:30 | 25/05/2023 17:30 | En línia | |
3 | 30/05/2023 15:30 | 30/05/2023 17:30 | En línia | |
4 | 06/06/2023 15:30 | 06/06/2023 17:30 | En línia |
Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
ROCÍO MARTÍN LÓPEZ
Especialista a ensenyar a parlar en públic amb noves tecnologies i en entorns digitals, és creadora de Neotelling i autora de dos llibres sobre oratòria per a adults i infants.
CEO i fundadora de l’acadèmia d’oratòria Neotelling.
Premi Iberoamericà de Joventut en la categoria de narrativa digital per l’aportació innovadora de Neotelling a la formació en habilitats comunicatives.
Ponent internacional sobre comunicació eficaç en entorns digitals i responsable d’estratègia de Canal Sénior.
ww.rociomartinlopez.com
1) Dotar de tipus pràctics als professors perquè puguen comunicar d'una forma més eficaç en la seua comunicació escrita.
2) Analitzar l'impacte de la comunicació escrita en mails, articles… i que el professor siga capaç d'enriquir-la amb contingut multimèdia en les seues pròximes accions.
3) Desenvolupar un criteri d'estructura d'atenció portat a la comunicació escrita.
4) Ser capaços d'implementar en el centre educatiu o en els projectes amb els alumnes metodologies àgils amb èxit gràcies a l'eficiència de textos breus.
5) Conéixer eines digitals que l'ajudaran els professors i personal no docent a realitzar una comunicació escrita més eficaç.
El curs consta de 4 sessions de 2 hores de duració cadascuna. Les temàtiques *impartdas seran:
• SESSIÓ 1: Comunicació escrita eficaç: imatges, vídeos, icones… Com enriquir els teus mails a alumnes i companys de treball.
• SESSIÓ 2: On escrivim? L'impacte de cada paraula a cada moment: exàmens, tesi doctoral, articles en revistes, llibres, publicacions en xarxes socials…
• SESSIÓ 3: Comunicació eficaç en eines col·laboratives: *Trello/*Jira i com ser eficient però precís en missatges breus.
• SESSIÓ 4: Tendències en comunicació escrita: cap a on anirà la comunicació escrita en els pròxims anys versus l'oral?
- Comunicació escrita
- Comunicació multisensorial
- Lideratge
- Comunicació Eficaç
Participació en les sessions. Interioritzar i practicar el coneixements adquirits.
Assistència, com a mínim, al 85% de les hores síncrones o presencials i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a.