Logo de la Universitat de València Logo Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) Logo del portal

Conducta organitzacional: accions per a millorar la gestió

Destinataris PAS
Modalitat d'impartició Presencial
Llengua Castellà
Durada total 25
Durada presencial 25
Durada en línia síncrona 0
Durada en línia asíncrona 0
Programa Formació contínua
Modalitat formativa Curs
Curs acadèmic 2022-2023
Edició 01
Any del pla de formació 2023
Data d'inici del curs 26/04/2023
Data de finalització del curs 18/05/2023
Data d'inici d'inscripció 08/02/2023
Data de finalització d'inscripció 22/02/2023
Sessions
Sessió Data i hora d'inici Data i hora de finalització Aula Ubicació
1 26/04/2023 09:00 26/04/2023 14:00 Aula 2.1 SFPIE Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE)
2 04/05/2023 09:00 04/05/2023 13:00 Aula 2.1 SFPIE Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE)
3 09/05/2023 09:00 09/05/2023 13:00 Aula PB SFPIE Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE)
4 11/05/2023 09:00 11/05/2023 13:00 Aula PB SFPIE Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE)
5 17/05/2023 09:00 17/05/2023 13:00 Aula 2.1 SFPIE Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE)
6 18/05/2023 09:00 18/05/2023 13:00 Aula PB SFPIE Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE)
Criteris de selecció

Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:

- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.

- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.

- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.

- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)

Professorat UV
  • Gil Monte, Pedro Rafael
  • PDI-Catedratic/a d'Universitat
Ver ficha
Professorat no UV

Ángel Martínez Moreno

Llicenciat en Psicologia

Director de Aduma (www.aduma.cat).

Objectius formatius

• Desenvolupar habilitats bàsiques de lideratge i direcció
• Proporcionar les bases per a realitzar una gestió motivadora.
• Aplicar tècniques de desenvolupament i motivació de personal.
• Conéixer la importància dels equips de treball en les organitzacions.
• Conéixer les etapes de creació, gestió i direcció d'equips de treball.
• Desenvolupar habilitats per a generar sinergies positives entre els membres de l'equip.
• Desenvolupar habilitats per a la direcció d'equips de treball.
• Desenvolupar habilitats per a millorar l'eficàcia de la comunicació i resolució de conflictes

Continguts

• Autoorganització directiva.
• Comunicació efectiva en grups de treball.
• Creació i consolidació de l'equip de treball.
• Lideratge, coaching i motivació de persones.
• Habilitats socials per a directius.
• Presa de decisions.

Competències que es desenvoluparan

Les competències que es potenciaran estan relacionades amb:
    La millora dels processos de comunicació interpersonal en l'àmbit laboral.
    L'optimització de les estratègies de comunicació.
    La gestió del treball en equip i les seues diferències respecte a altres formats d'organització de l'activitat laboral.
    La identificació de les capacitats personals per al treball en equip i establir maneres d'optimitzar-les.
    L'aprenentatge de diferents tècniques de treball en equip.
    La identificació de les competències personals en aspectes clau de l'autoorganització del treball professional individual.
    La planificació d'objectius de millora de les pròpies capacitats.
    La utilització de tècniques que optimitzen les capacitats de gestió de la pròpia activitat professional.
    La capacitat per a identificar diferents modalitats de direcció d'equips en funció de les característiques de les persones i de les tasques a realitzar.
    L'avaluació de les competències personals per a dirigir persones i plantejar objectius de millora.

Criteris i procediment d'avaluació de l'activitat

L'avaluació es realitzarà mitjançant examen de preguntes tipus test i exercicis a resoldre en classe. Es valorarà la participació en classe.
Assistència, com a mínim, al 85% del total de les hores síncrones o presencials i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a.

Inscripció