Logo de la Universitat de València Logo Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) Logo del portal

Design of course materials and assessment in EMI

Destinataris PDI
Modalitat d'impartició En línia asíncrona + Presencial
Llengua Anglès
Durada total 10
Durada presencial 8
Durada en línia asíncrona 2
Programa PRIDA
Modalitat formativa Curs
Període 2on quatrimestre
Curs acadèmic 2021-2022
Edició 01
Any del pla de formació 2022
Data d'inici del curs 05/10/2022
Data de finalització del curs 14/10/2022
Data d'inici d'inscripció 13/09/2022
Data de finalització d'inscripció 16/09/2022
Sessions
Sessió Data i hora d'inici Data i hora de finalització Aula Ubicació
1 05/10/2022 09:30 05/10/2022 13:30 Aula PB SFPIE Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE)
2 14/10/2022 09:30 14/10/2022 13:30 Aula PB SFPIE Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE)
Perfil professional destinataris
PDI de qualsevol àrea no filològica que impartisca en l'actualitat o puga impartir docència en anglès en els seus graus.
Criteris de selecció

Participants will be selected according to the following criteria:
- For those courses that have specific requirements, it must be verified that the applicants actually meet them.
- Preference will be given to the requests of those applicants who have not taken courses with similar characteristics in the last three years.
- Likewise, preference will be given to those who have not taken training courses in the last three years.
- In the event of a tie between applicants in application of the above criteria, it will be necessary to adhere to the rigorous order of entry of the applications (day and time of presentation)

Professorat UV
  • Maruenda Bataller, Sergio
  • PDI-Titular d'Universitat
Ver ficha
Objectius formatius

1. To create teaching materials and activities in EMI courses to cater for students' learning needs, course objectives and assessment methods.
2. To learn about the types of assessment tools and criteria that can be used in EMI courses.
3. To design an assessment system for course materials and class activities that interrelates competencies and learning objects.
 

Continguts

1. Materials design in EMI: pedagogical and practical issues.
2. Analysing, producing, adapting and assessing materials for learners.
3. Assessment: competencies > learning outcomes > materials/activities.

Competències que es desenvoluparan

1. To be able to create and adapt materials and teaching activities for EMI courses.
2. To be able to design and apply assessment tools and systems not only to students' competencies but also to course materials and teaching performance.

Criteris i procediment d'avaluació de l'activitat

Design of a course activity / material with its corresponding assessment system.

Inscripció