Logo de la Universitat de València Logo Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) Logo del portal

FARMACIOLA PSICOLÒGICA PER RELACIONAR-NOS MILLOR

Destinataris PAS
Modalitat d'impartició Presencial
Llengua Castellà
Durada total 12
Durada presencial 12
Programa Formació contínua
Modalitat formativa Curs
Curs acadèmic 2025-2026
Edició 01
Any del pla de formació 2026
Data d'inici del curs 11/05/2026
Data de finalització del curs 25/05/2026
Data d'inici d'inscripció 15/04/2026
Data de finalització d'inscripció 28/04/2026
Sessions
Sessió Data i hora d'inici Data i hora de finalització Aula Ubicació
1 11/05/2026 09:30 11/05/2026 13:30 Aula PB SFPIE Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE)
2 18/05/2026 09:30 18/05/2026 13:30 Aula PB SFPIE Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE)
3 25/05/2026 09:30 25/05/2026 13:30 Aula PB SFPIE Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE)
Criteris de selecció

Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
• Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
• S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
• Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
• En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)

Professorat no UV

Gracia Vinagre Bonillo

Psicòloga en clínica privada, formadora en l'àmbit universitari, psicòloga en la Federació Salut Mental CV.

Objectius formatius

Ajudar a comprendre perquè les persones es comporten com es comporten i donar eines per a gestionar-nos emocionalment quan ens relacionem amb els altres. Ens detindrem en la resolució de conflictes.

Continguts

 

Som éssers socials. Necessitem als altres.
1. Diferents personalitats. Les combinacions més eficaces.
2. El secret està a saber comunicar-nos. La resolució de conflictes.
3. Autoconeixement. Per què reaccione així?

Competències que es desenvoluparan

 

Identificar si tenim relacions sanes o tòxiques.
Conéixer els diferents tipus d'inclinació.
Saber quin tipus de comunicació utilitzem amb nosaltres mateixos i amb els altres.
La gestió emocional quan ens relacionem.
Habilitats socials per a aconseguir l'èxit.
Com abordar la resolució de conflictes.

Criteris i procediment d'avaluació de l'activitat

CONSULTAR NORMATIVA:normativa del SFPIE

Inscripció