Logo de la Universitat de València Logo Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) Logo del portal

Gestió de projectes d'investigació

Destinataris PAS
Modalitat d'impartició Presencial
Llengua Castellà
Durada total 19
Durada presencial 19
Programa Formació contínua
Modalitat formativa Curs
Període 2on quatrimestre
Curs acadèmic 2022-2023
Edició 01
Any del pla de formació 2023
Data d'inici del curs 02/11/2023
Data de finalització del curs 17/11/2023
Data d'inici d'inscripció 13/09/2023
Data de finalització d'inscripció 21/09/2023
Sessions
Sessió Data i hora d'inici Data i hora de finalització Aula Ubicació
1 02/11/2023 10:00 02/11/2023 13:00 PLANTA BAIXA - AULA P01 Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE)
2 08/11/2023 10:00 08/11/2023 14:00 PLANTA BAIXA - AULA P01 Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE)
3 10/11/2023 10:00 10/11/2023 14:00 PLANTA BAIXA - AULA P01 Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE)
4 15/11/2023 10:00 15/11/2023 14:00 PLANTA BAIXA - AULA P01 Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE)
5 17/11/2023 10:00 17/11/2023 14:00 PLANTA BAIXA - AULA P01 Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE)
Perfil professional destinataris
Personal d'administració i serveis i contractats amb càrrec a projectes que té encomanada la gestió la gestió de projectes i ajudes d'investigació. Personal dels centres i instituts que gestionen la part econòmica de les ajudes d'investigació.
Professorat UV
  • Calabuig Chafer, Gemma
  • PAS-E.T.S. Gestio d'Investigacio
Ver ficha
  • Garcia Bonilla, Guillermo
  • PAS-E.T.S. Gestio d'Investigacio
Ver ficha
  • Rodriguez Barrera, Rosa Maria
  • PDI-Associat/Da Universitari/A
  • PAS-E.T.S. Gestio d'Investigacio
Ver ficha
  • Tudela Barcelo, Maria Jose
  • PAS-Esc. Tecnica de Gestio
  • (Nivel de) Cap de Seccio-Servei
Ver ficha
  • Barrachina Celda, Susana
  • PAS-E.T.S. Gestio d'Investigacio
Ver ficha
Objectius formatius

La gestió dels projectes d'investigació (en el seu sentit ampli) es troba descentralitzada en els diferents instituts i departaments. Des de fa temps, s'ha fet palés la necessitat de comptar amb personal format que siga coneixedor de la normativa aplicable, les aplicacions utilitzades pels diferents organismes, i la manera de procedir tant per part d'aquests. A més, a causa de la proliferació d'ajudes i a la creixent informatització dels processos, els gestors es troben a vegades perduts i així ens ho han fet saber. D'altra banda, la implantació d'un nou sistema de gestió documental dels documents comptables dels projectes d'investigació en el si de la UV per a possibilitar l'auditoria prèvia dels mateixos requereix per a la seua implantació de facilitar unes certes indicacions i instruccions inicials. En resum, d'acord amb la legislació aplicable, la responsabilitat sobre l'adequada execució dels projectes correspon en exclusiva als investigadors principals que, en la majoria dels casos, la deleguen en el personal d'administració i serveis o de suport a la investigació destinat en les seues unitats o contractats pels projectes. Les conseqüències econòmiques de la correcta execució dels projectes són importants i per això es fa imprescindible establir ponts de col·laboració entre el personal del servei de gestió de la investigació i les persones que efectivament gestionaran els projectes. D'altra banda, a nivell intern, s'han posat a la disposició dels investigadors noves eines que interessaria que conegueren i s'està creant una nova web dels serveis de l'àrea.

Competències que es desenvoluparan

Coneixement de les principals webs a visitar per a estar al dia de les principals novetats.
Maneig bàsic de les aplicacions de les diferents entitats concedents d'E43 així com les pròpies de la UV.
Coneixement d'utilitats específiques de determinades aplicacions de la UV.
Coneixement de les principals normes comunes relatives a la gestió integral de subvencions.
Orientacions per a la integració de la nova forma de gestió documental de documents comptables de subvencions.

Criteris i procediment d'avaluació de l'activitat

El procediment d'avaluació consistirà en l'assistència al 85% de les classes presencials i
la realització dels exercicis que durant les mateixes es proposen.

Inscripció