Logo de la Universitat de València Logo Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) Logo del portal

Iniciació a l'ús didàctic de moodle

Destinataris PDI
Modalitat d'impartició En línia síncrona
Llengua Castellà
Durada total 20
Durada presencial 0
Durada en línia síncrona 20
Durada en línia asíncrona 0
Programa Formació contínua
Modalitat formativa Curs
Curs acadèmic 2023-2024
Edició 01
Any del pla de formació 2024
Data d'inici del curs 16/04/2024
Data de finalització del curs 14/05/2024
Data d'inici d'inscripció 09/01/2024
Data de finalització d'inscripció 17/01/2024
Sessions
Sessió Data i hora d'inici Data i hora de finalització Aula Ubicació
1 16/04/2024 10:00 16/04/2024 14:00 En línia
2 23/04/2024 10:00 23/04/2024 14:00 En línia
3 30/04/2024 10:00 30/04/2024 14:00 En línia
4 07/05/2024 10:00 07/05/2024 14:00 En línia
5 14/05/2024 10:00 14/05/2024 14:00 En línia
Criteris de selecció

Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:

- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.

- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.

- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.

- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)

Professorat UV
  • Marquez Baldo, Lidia
  • PDI-Ajudant Doctor/A
Ver ficha
Objectius formatius

•    Adquirir coneixements bàsics sobre l'ús de Moodle.
•    Aprendre a crear i configurar assignatures amb dissenys simples mitjançant Moodle.

Continguts

•    Introducció a l'entorn de treball de *Moodle.
•    Configuració bàsica d'un curs.
•    Agregar i modificar recursos bàsics: documents, etiquetes, *URLs…
•    Ús bàsic de les eines de comunicació: fòrum.
•    Agregar i modificar activitats bàsiques: consultes, tasca,…
•    Introducció al llibre de qualificacions. 
•    Còpia de seguretat, restaurar i importar.

Competències que es desenvoluparan

    Configuració d'aspectes bàsics de Moodle. 
    Ús de les eines i funcionalitats més utilitzades de Moodle.

Criteris i procediment d'avaluació de l'activitat

Assistència, com a mínim, al 85% del total de les hores i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a.

 

Inscripció