Sessió | Data i hora d'inici | Data i hora de finalització | Aula | Ubicació |
---|---|---|---|---|
1 | 15/04/2024 09:00 | 15/04/2024 11:00 | Sala de formació, Biblioteca de Salud | Servei de Biblioteques i Documentació |
2 | 15/04/2024 12:00 | 15/04/2024 14:00 | Sala de formació, Biblioteca de Salud | Servei de Biblioteques i Documentació |
3 | 17/04/2024 15:30 | 17/04/2024 17:30 | Sala de formació, Biblioteca de Salud | Servei de Biblioteques i Documentació |
4 | 17/04/2024 18:00 | 17/04/2024 19:30 | Sala de formació, Biblioteca de Salud | Servei de Biblioteques i Documentació |
5 | 22/04/2024 09:00 | 22/04/2024 11:00 | Sala de formació, Biblioteca de Salud | Servei de Biblioteques i Documentació |
6 | 22/04/2024 12:00 | 22/04/2024 14:00 | Sala de formació, Biblioteca de Salud | Servei de Biblioteques i Documentació |
7 | 25/04/2024 15:30 | 25/04/2024 17:30 | Sala de formació, Biblioteca de Salud | Servei de Biblioteques i Documentació |
8 | 25/04/2024 18:00 | 25/04/2024 19:30 | Sala de formació, Biblioteca de Salud | Servei de Biblioteques i Documentació |
9 | 29/04/2024 09:00 | 29/04/2024 11:00 | Sala de formació, Biblioteca de Salud | Servei de Biblioteques i Documentació |
10 | 29/04/2024 12:00 | 29/04/2024 14:00 | Sala de formació, Biblioteca de Salud | Servei de Biblioteques i Documentació |
11 | 02/05/2024 15:30 | 02/05/2024 17:30 | Sala de formació, Biblioteca de Salud | Servei de Biblioteques i Documentació |
12 | 02/05/2024 18:00 | 02/05/2024 19:00 | Sala de formació, Biblioteca de Salud | Servei de Biblioteques i Documentació |
Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
- Gadea Raga, Alejandro Joaquin
- PAS-Facultatiu/Va
- Estela Navarro, Maria Luisa
- PAS-E. Ajudants Arxius,Biblioteques i Museus
- Gonzalez I Molina, Angela
- PAS-E. Ajudants Arxius,Biblioteques i Museus
- Pertusa Peñalver, Natividad
- PAS-E. Administrativa
Es donarà a conéixer de forma eminentment pràctica el mòdul d'adquisicions i els fluxos de treball associats a la compra de material físic (compres úniques) del programari Alma que utilitzen totes les biblioteques de la Universitat de València, axí com la resta de biblioteques de les Universitats públiques de la Comunitat Valenciana
1. Introducció: la infraestructura
2. Fluxos de treball de compra
a) Inputs
b) Gestió de sol·licituds
c) Comandes: la "línia d'ordre de compra" (POL)
d) Ordres: l'"ordre de compra" (PO)
3. Fluxos de treball de recepció
a) Tasques i incidències abans de la recepció
b) La recepció
c) Incidències post recepció
4. Fluxos de treball de facturació
a) Creació de la factura en Alma
b) Estats de la POL i la PO
5. Per a acabar: el tancament fiscal o rollover
a) La clonació del llibre major, (i possibles canvis)
b) La migració de POL i els estats
c) Utilitats: informes, exportacions, conjunts, estats de comptes
Es desenvoluparan competències essencials per a qualsevol dels rols implicats en la gestió d'adquisicions (administració, gestió de sol·licituds, operadors de compres, de recepció i facturació), així com es transmetran bones pràctiques per a traure el màxim partit del programari Alma, afavorint al mateix temps l'autonomia i control de processos del personal que actualment o en el futur estiga implicat en les adquisicions de material bibliogràfic.
Exercicis pràctics i revisió d’aquests al llarg del curs.
Assistència, com a mínim, al 85% de les hores i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a