Logo de la Universitat de València Logo Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) Logo del portal

Practical skills in english as a medium of instruction (EMI)

Destinataris PDI
Modalitat d'impartició En línia asíncrona + Presencial
Llengua Anglès
Durada total 20
Durada presencial 16
Durada en línia asíncrona 4
Programa PRIDA
Modalitat formativa Curs
Període 2on quatrimestre
Curs acadèmic 2021-2022
Edició 01
Any del pla de formació 2022
Data d'inici del curs 25/05/2022
Data de finalització del curs 02/06/2022
Data d'inici d'inscripció 28/04/2022
Data de finalització d'inscripció 04/05/2022
Sessions
Sessió Data i hora d'inici Data i hora de finalització Aula Ubicació
1 25/05/2022 10:00 25/05/2022 14:00 Aula PB SFPIE Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE)
2 26/05/2022 10:00 26/04/2022 14:00 Aula PB SFPIE Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE)
3 01/06/2022 10:00 01/06/2022 14:00 Aula PB SFPIE Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE)
4 02/06/2022 10:00 02/06/2022 14:00 Aula PB SFPIE Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE)
Perfil professional destinataris
Personal docent i investigador (PDI) de la Universitat de València, preferentment adreçat a professorat que impartisca o puga impartir docència en anglès. Es requereix un nivell d’anglès mínim de B2.
Criteris de selecció

Tindrà preferència el professorat que haja realitzat el curs “English as a Medium of Instruction (EMI): Metodologies actives aplicades a la docència en anglès” impartit des del SFPIE.

Professorat UV
  • Maruenda Bataller, Sergio
  • PDI-Titular d'Universitat
Ver ficha
  • Montañes Brunet, Elvira
  • PDI-Titular d'Universitat
  • Coordinador/a Curs
Ver ficha
Objectius formatius
  1. To provide EMI lecturers with key linguistic and pedagogical tools for classroom management.
  2. To gain knowledge of a range of practical skills for delivering instruction in English.
Continguts

- Course introduction. EMI overview. Contextual, linguistic, motivational and methodological aspects.

- Teaching discourse (I). Communicative strategies. Planning and organising a lecture. Designing course materials.

- Teaching discourse (II). Lecture signposting and delivery. Functional language for lectures.

- EMI classroom dynamics. The language of classroom management: organising and monitoring practical sessions and group work, seminars, tutorials, and supervision. Providing feedback and evaluation.

Competències que es desenvoluparan

- To use communicative strategies to plan and organize the contents of lectures in English

- To effectively use functional language in English for lecture signposting and delivery

- To use classroom management techniques in English for different lecture types: practical sessions, group work, seminars and tutorials

- To provide constructive feedback and evaluation in English

Criteris i procediment d'avaluació de l'activitat

Design of a course activity and/or some teaching materials with its corresponding assessment system

Inscripció