Logo de la Universitat de València Logo Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) Logo del portal

Relació entre estrés, perfeccionisme i exigència: gestió de la coherència en el lloc de treball

Destinataris PAS, PDI
Modalitat d'impartició Presencial
Llengua Castellà
Durada total 16
Durada presencial 16
Programa Formació contínua
Modalitat formativa Curs
Curs acadèmic 2022-2023
Edició 01
Any del pla de formació 2023
Data d'inici del curs 18/10/2023
Data de finalització del curs 29/11/2013
Data d'inici d'inscripció 13/09/2023
Data de finalització d'inscripció 21/09/2023
Sessions
Sessió Data i hora d'inici Data i hora de finalització Aula Ubicació
1 18/10/2023 12:00 18/10/2013 14:00 Aula 1.1 SFPIE Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE)
2 23/10/2023 12:00 23/10/2013 14:00 Aula 1.1 SFPIE Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE)
3 30/10/2023 12:00 30/10/2013 14:00 Aula 1.1 SFPIE Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE)
4 06/11/2023 12:00 06/11/2013 14:00 Aula 1.1 SFPIE Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE)
5 13/11/2023 12:00 13/11/2013 14:00 Aula 1.1 SFPIE Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE)
6 20/11/2023 12:00 20/11/2013 14:00 Aula 1.1 SFPIE Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE)
7 27/11/2023 12:00 27/11/2013 14:00 Aula 1.1 SFPIE Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE)
8 29/11/2023 12:00 29/11/2013 14:00 Aula 1.1 SFPIE Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE)
Criteris de selecció

Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:

- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.

- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.

- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.

- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)

 

Professorat no UV

Alejandro Nicolás Arizabalo

Economista. Director Adjunt en area de finances i Assessor Fiscal
Docent de Finances en el Màster Internacional Sport Management (Fundació de València). Premi del Jurat AEEN (associació espanyola d'Escoles de Negoci). Premi millor docent Màster Internacional Sports Management (EBBS) 2018-2021. Llicenciat en Administració i Direcció d'Empreses, UV.
Màster Financial Management 2022

Objectius formatius

Identificar i desenvolupar els conceptes, estratègies i accionens que enfortisquen i consoliden l'apropiació personal del lloc de treball.
Saber diferenciar entre situacions d'estrés i conductes d'estrés.
Identificar perfils de personalitat que tendeixen a patir d'estrés
Conéixer les repercussions somàtiques i psicològiques del maneig erroni de les situacions estressants.
Trobar l'origen personal del perfeccionisme i l'exigència, i aprendre a ajustar les possibilitats personals amb les demandes del lloc de treball.
Desenvolupar un maneig de les relacions tòxiques en l'entorn laboral.

Competències que es desenvoluparan

Previndre situacions d'estrés des del coneixement dels recursos disponibles
Abordar situacions d'estrés que generen sofriment
Coneixement, Maneig i gestió del perfeccionisme i l'exigència pròpia i de l'entorn laboral.
Aprendre a comunicar-se amb criteri i resolució
Apropiar-se del lloc de treball.
Economitzar esforços i aconseguir resultats eficaços.

Criteris i procediment d'avaluació de l'activitat

L'avaluació de l'activitat es realitzarà al llarg de les sessions a través d'exercicis pràctics que es duran a terme. Assistència, com a mínim, al 85% del total de les hores presencials i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/al fet que es entragarán de manera en línia a través de l'aula virtual.

Inscripció