Sessió | Data i hora d'inici | Data i hora de finalització | Aula | Ubicació |
---|---|---|---|---|
1 | 02/10/2024 16:00 | 02/10/2024 18:00 | ||
2 | 16/10/2024 16:00 | 16/10/2024 18:00 |
Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
• Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
• S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
• Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
• En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
Vicent Gadea Mira
1.Dominar eines d'IA per a la creació de contingts: Aprendre a utilitzar aplicacions basades en IA com Copilot, Canva, Suno, etc., per a desenvolupar material educatiu i administratiu.
2. Optimitzar la gestió d'informació: Capacitar en l'ús eficient de ferramentes de IA per a organitzar i presentar informació de forma efectiva.
3. Fomentar la creativitat i la innovació. Estimular l'ús creatiu de la IA per a millorar les presentacions i els materials didàctics.
1. Introducció a les eines d'IA: Comprendre les funcionalitats bàsiques i avançades d'aplicacions com Copilot, Canva, Suno, etc.
2. Creació de material didàctic amb IA: Aprendre a disenyar i personalitzar material educatiu utilitzant IA.
3. Gestió d'informació i presentacions amb IA: Millorar habilitats per a la presentació i organització de dades i informació acadèmica.
4. Casos pràctics i aplicacions:Exemples reals i exercicis pràctics per a aplicar allò aprés en contextos universitaris.
1. Competència en tecnologies de la informació: Desenvolupar habilitats avançades amb el maneig d'eines d'IA per a la creació de contingut.
2. Competència en disseny i creativitat: Potenciar la capacitat creativa en la generació de materials educatius i presentacions.
3. Competència en organització i planificació: Millorar l'eficiència en la gestió de la informació i en la planificació de tasques administratives i acadèmiques.
Assistència, com a mínim, al 85% de les hores síncrones i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a
Tasques:
- Participació i contribució activa: Valorar la participació activa en les discussions i activitats pràctiques durant les sessions.
- Activitat/projecte asíncron final: Realitzar una tasca final que demostre l'aplicació de les eines d'IA apreses en un context rellevant.