Logo de la Universitat de València Logo Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) Logo del portal

Ús de Microsoft Teams per a la gestió

Destinataris PAS
Modalitat d'impartició En línia síncrona
Llengua Castellà
Durada total 15
Durada presencial 0
Durada en línia síncrona 12
Durada en línia asíncrona 3
Programa Formació contínua
Modalitat formativa Curs
Curs acadèmic 2021-2022
Edició 01
Any del pla de formació 2022
Data d'inici del curs 16/05/2022
Data de finalització del curs 23/05/2022
Data d'inici d'inscripció 16/02/2022
Data de finalització d'inscripció 07/03/2022
Sessions
Sessió Data i hora d'inici Data i hora de finalització Aula Ubicació
1 16/05/2022 10:00 16/05/2022 14:00 En línia
2 18/05/2022 10:00 18/05/2022 14:00 En línia
3 20/05/2022 10:00 20/05/2022 14:00 En línia
4 23/05/2022 10:00 23/05/2022 13:00 En línia
Criteris de selecció

Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:

  • Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
  • S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
  • Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
  • En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
Professorat UV
  • Rodriguez Molina, Isabel
  • PDI-Titular d'Universitat
  • Director/a d' Institut Universitari
Ver ficha
Objectius formatius

El curs està dissenyat perquè els participants desenvolupen les competències necessàries per a utilitzar els equips de Microsoft Teams per a la gestió: creació d'equips, compartir documents, treballar sobre un  mateix document, reunions, etc.

Continguts

Sessió 1 (4 hores):  

  • Creació i disseny d'un equip.
  • Ús de canals estàndard o privats
  • Ús dels arxius: com compartir documents i treballar sobre un mateix document
  • Exercici: creació d'un equip i aplicació de l'aprés

 

Sessió 2 (4 hores):

  • Sincronització d'arxius. Ús de OneDrive des de Teams.
  • Protecció i accés a les carpetes
  • Exercici: pràctica de l'aprés

 

Sessió 3 (4 hores):

  • Creació de reunions
  • Ús del calendari
  • Maneig de les reunions
  • Exercici: crear, programar i manejar reunions

 

Es destinaran 3 hores, després de la finalització de les 3 primeres sessions, per a consultes personalitzades, l'assistència de les quals també es considera part del curs.

Criteris i procediment d'avaluació de l'activitat

Assistència, com a mínim, al 85% de les hores síncrones i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a

Inscripció