Logo de la Universitat de València Logo Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) Logo del portal

Ús de Zoom

Destinataris PAS, PDI
Modalitat d'impartició Presencial
Llengua Castellà
Durada total 4
Durada presencial 4
Programa Formació contínua
Modalitat formativa Curs
Curs acadèmic 2024-2025
Edició 01
Any del pla de formació 2025
Data d'inici del curs 10/02/2025
Data de finalització del curs 10/02/2025
Data d'inici d'inscripció 14/01/2025
Data de finalització d'inscripció 14/01/2025
Sessions
Sessió Data i hora d'inici Data i hora de finalització Aula Ubicació
1 10/02/2025 10:00 10/02/2025 14:00 LABORATORI D'INFORMATICA LIP-2. FACULTAT PSICOLOGIA I LOGOPEDIA. CAMPUS BLASCO IBAÑEZ. BLASCO IBAÑEZ 21. VALENCIA
Criteris de selecció

Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:

- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.

- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.

- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.

- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)

 

Professorat UV
  • Rodriguez Molina, Isabel
  • PDI-Titular d'Universitat
  • Director/a d' Institut Universitari
Ver ficha
Objectius formatius

El curs està dissenyat perquè els participants desenrotllen les competències necessàries per a utilitzar Zoom com a ferramenta per a videconferencias, impartir classes o com a suport a la gestió.

Continguts

- Configuració de Zoom

- Reunions: crear, unir-se, compartir pantalla

- Ús del xat

- Ús dels contactes

- Ús de les pissarres
 

Criteris i procediment d'avaluació de l'activitat

Assistència, com a mínim, al 85% de les hores i fer les tasques encomanades per la professora durant la classe

Inscripció