Les ajudes a associacions, col·lectius i agrupacions d’electors d’estudiants amb representació en el Claustre de la Universitat de València tenen per objectiu donar-los suport per a realitzar activitats de promoció de la participació i la representació estudiantil, que s’adrecen a estudiants de la Universitat de València. Les iniciatives han de servir per a fomentar la implicació d’estudiants en els òrgans de govern, la formació en competències per a la representació, la difusió dels recursos i serveis de la Universitat adreçats a estudiants i l’elaboració de material de difusió i comunicació que incentive la participació electoral o en general.
Convocatòria 2024
Persones beneficiàries
Persones físiques que consten com a representants al Claustre o jurídiques que tinguen representants al Claustre entre els seus membres. Es tracta d’una concessió directa.
Dotació econòmica
Proporcional al nombre de representants en el Claustre.
Requisits
- Les ajudes concedides s’han de destinar a activitats de promoció de la participació i la representació estudiantil, realitzades entre l’1 de desembre de 2024 i el 30 d'octubre de 2025.
- Complir les normes per a l’execució de les ajudes establertes en l’annex III de la resolució de la concessió.
Fases del procediment i documentació
1. Publicació de les bases
- Resolució de 5 de desembre de 2024, de la vicerectora d'Estudis de la Universitat de València, per la qual es concedeixen les ajudes a associacions, col·lectius i agrupacions d’electors d’estudiants amb representació al Claustre de la Universitat de València de l’any 2024. [Tauler oficial UV]
- Correcció de la resolució de 5 de desembre de 2024, de la vicerectora d’Estudis de la Universitat de València, per la qual es concedeixen les ajudes a associacions, col·lectius i agrupacions d’electors d’estudiants amb representació al Claustre de la Universitat de València de l’any 2024. [Tauler oficial UV]
2. Acceptació de les ajudes i de les normes
L’acceptació es farà del 10 de gener al 14 de febrer de 2025 a les 14:00 en la Seu Electrònica de la Universitat de València.
- Adjunteu la documentació següent, segons siga el cas:
- Document d'acceptació per a les associacions legalment constituïdes [PDF].
- Document d'acceptació per a estudiants representants al Claustre agrupats en candidatures [PDF].
- Dades bancàries de la persona beneficiaria (comptes nacionals, comptes estrangers), si no n'heu lliurat mai una a la Universitat de València, o si voleu canviar-les per a la percepció d'aquesta ajuda.
3. Pagament de les ajudes
Les ajudes es pagaran una vegada s'haja presentat l’acceptació de l'ajuda i les normes d'execució, així com les dades bancàries, si és el cas.
4. Justificació
Cal elaborar una memòria de la destinació dels fons de les ajudes, amb declaració de les activitats realitzades i el seu cost, amb un desglossament de les despeses i s’han d’adjuntar els tiquets, rebuts i factures. Tota aquesta documentació s’ha de lliurar al Servei d’Informació i Dinamització (Sedi) abans del 30 d'octubre de 2025.
Hi tens dubtes?
Recomanem llegir totes les bases de la resolució de la convocatòria. A més, en cas que necessites fer-nos alguna consulta pots escriure’ns a participa@uv.es.