Les ajudes a associacions, col·lectius i agrupacions d’electors d’estudiants amb representació en el Claustre de la Universitat de València tenen per objectiu donar-los suport per a realitzar activitats de promoció de la participació i la representació estudiantil, que s’adrecen a estudiants de la Universitat de València. Les iniciatives han de servir per a fomentar la implicació d’estudiants en els òrgans de govern, la formació en competències per a la representació, la difusió dels recursos i serveis de la Universitat adreçats a estudiants i l’elaboració de material de difusió i comunicació que incentive la participació electoral o en general.
Convocatòria 2023
Persones beneficiàries
Persones físiques que consten com a representants al Claustre o jurídiques que tinguen representants al Claustre entre els seus membres. Es tracta d’una concessió directa.
Dotació econòmica
Proporcional al nombre de representants en el Claustre.
Requisits
- Les ajudes concedides s’han de destinar a activitats de promoció de la participació i la representació estudiantil, realitzades entre l’1 de desembre de 2023 i el 30 de novembre de 2024.
- Complir les normes per a l’execució de les ajudes establertes en l’annex III de la resolució de la concessió.
Fases del procediment i documentació
1. Publicació de les bases
2. Acceptació de les normes i de les ajudes
L’acceptació es farà del 8 de gener al 15 de febrer de 2024 en la Seu Electrònica de la Universitat de València.
- Accediu al Registre Electrònic, seleccioneu:
- Tipus Unitat: Serveis universitaris, generals i centrals.
- Nom unitat destinatària: Servei d’Informació i Dinamització (Sedi).
- Tramitació desitjada: Gestions específiques de la unitat. En seleccionar aquesta opció, apareixerà un desplegable on cal seleccionar: Ajudes a estudiants claustrals.
- Adjunteu la documentació següent, segons siga el cas:
- Document d'acceptació per a les associacions legalment constituïdes [PDF].
- Document d'acceptació per a estudiants representants al Claustre agrupats en candidatures [PDF].
- Fitxa de tercers (comptes nacionals, comptes estrangers), si no heu lliurat mai una a la Universitat de València, o si voleu canviar les dades bancàries per a la percepció de l'ajuda.
3. Pagament de les ajudes
Les ajudes es pagaran després de tramitar l’acceptació de la subvenció i les normes.
4. Justificació
Cal elaborar una memòria justificativa de la destinació dels fons de les ajudes, amb declaració de les activitats realitzades i el seu cost, amb un desglossament de les despeses, que s’haurà de lliurar al Servei d’Informació i Dinamització (Sedi) abans del 30 de novembre de 2024.
Hi tens dubtes?
Recomanem llegir totes les bases de la resolució de la convocatòria. A més, en cas que necessites fer-nos alguna consulta pots escriure’ns a participa@uv.es.