Les sol·licituds d’inscripció, d’actualització o de baixa del Cens d’Associacions i Col·lectius d’Estudiants de la Universitat de València s’han de presentar en la Seu Electrònica de la Universitat de València.
El procediment està disponible durant tot el curs acadèmic.
Documentació per a la inscripció
Cal aportar la documentació indicada en cada cas, segons la modalitat d’inscripció. Tingueu en compte que el número màxim de documents que es poden annexar és de 5 i la grandària màxima per arxiu és de 50 Mb. Teniu l’opció d’agrupar-los en una carpeta i comprimir-la.
A) Associacions d’estudiants legalment constituïdes:
- Formulari d'inscripció [PDF].
- Relació actualitzada de les persones que formen la junta directiva.
- Resolució de la inscripció de l'associació en el Registre Autonòmic d’Associacions de la Comunitat Valenciana.
- Estatuts de l'associació.
- Targeta d'identificació fiscal de l'associació
- Llista d’estudiants membres de l'associació [Model de llista].
B) Col·lectius:
- Formulari d'inscripció [PDF].
- Acta de la reunió en la qual tots els membres del col·lectiu subscriuen la constitució del col·lectiu [Model d'acta].
- Llista d’estudiants membres de l'associació [Model de llista].
C) Associacions no universitàries legalment constituïdes:
- Formulari d'inscripció [PDF].
- Estatuts de l’associació.
- Acta de constitució del col·lectiu universitari dins de l'associació.
- Relació actualitzada dels membres de la junta directiva de l’associació.
- Resolució de la inscripció de l'associació en el Registre Autonòmic d’Associacions de la Comunitat Valenciana.
- Certificació expedida per l'associació en què s'autoritze l’existència d’una secció formada per estudiants de la Universitat de València la finalitat de la qual siga el desenvolupament d’activitats relacionades amb els fins propis de l'associació en el marc de la Universitat de València.
- Targeta d'identificació fiscal de l'associació.
- Llista d’estudiants membres de l'associació [Model de llista].
Actualització de dades
Cal presentar l’actualització de dades:
- Sempre que hi haja algun canvi en la composició, ubicació o naturalesa del col·lectiu o associació.
- I, en qualsevol cas, una vegada cada dos anys per a no causar baixa en el Cens.
Caldrà adjuntar el document d’actualització de dades [PDF] i els documents que acrediten les dades modificades. La modificació o l’actualització de les dades ha de ser presentada per la persona que conste en el Cens com a representant de l’associació o del col·lectiu.
Sol·licitud de baixa en el Cens
La sol·licitud de baixa l’ha de presentar la persona que conste en el Cens com a representant de l’associació o del col·lectiu. Cal adjuntar l’imprès de sol·licitud de baixa [PDF].