Logo de la Universitat de València Logo del portal

  • Facultat de Ciències Socials

En esta pàgina trobaràs:

Informació específica per a estudiants

Si vols vindre a estudiar a la Universitat de València com a estudiant del Programa Erasmus, el primer pas és assegurar-te que existeix un acord bilateral entre la teua universitat d'origen i la Universitat de València en la titulació que vols cursar ací. Si no és així, no podràs venir en qualitat d'estudiant Erasmus, perquè no s'accepten estudiants visitants/freemover (sense beca).

Requisits

Entre les dues universitats ha d'existir un conveni bilateral en la titulació que vols estudiar a València.
La teua universitat ha d'enviar-nos la teua nominació, confirmant-nos que has estat seleccionat com a estudiant Erasmus.

Sol·licitud

El Servei de Relacions Internacionals, després de rebre la teua nominació, comprovarà si pot acceptar-te d'acord amb l'acord bilateral i t'enviarà un correu electrònic amb la teua contrasenya perquè pugues emplenar el formulari de sol·licitud "online" i pujar els següents documents:

  • Passaport o targeta d'identitat
  • Targeta Sanitària Europea o assegurança mèdica privada que cobrisca la sencera durada de la teua estada a Espanya

Terminis per tal que els estudiants "incoming" emplenen la sol·licitud

  • Estades de primer semestre o curs sencer (començant el setembre): 20 de juny 
  • Estades de segon semestre (començant el febrer): 20 de novembre

Informació específica per a universitats sòcies

Si voleu enviar-nos les vostres nominacions dels estudiants, tingueu en compte que heu d'omplir el següent formulari de nominació en línia que romandrà obert del 1 de Març fins el 31 de Maig de 2019:

http://links.uv.es/nominations/2019.2020

* Tingueu en compte que no acceptarem nominacions per correu electrònic, postal ni cap altra manera.

* Només acceptarem candidatures enviades per una oficina internacional designada o un membre del personal universitari designat.

Si teniu algun dubte amb el formulari de nominació en línia, envieu un correu a nominations@uv.es

Després de rebre les candidatures, l'oficina de relacions internacionals comprovarà si és acceptable d'acord amb l'acord bilateral i enviarà als estudiants un correu electrònic amb la informació que necessiten per emplenar el formulari de sol·licitud en línia.

Terminis per tal que les universitats d'origen envien les nominacions

  • Estades de primer semestre o curs sencer (començant el setembre): 31 de maig
  • Estades de segon semestre (començant el febrer): 31 d'octubre

Més informació:

Full de dades UV

Llista de Coordinadors Acadèmics de la UV

 
Aquesta pàgina web utilitza cookies pròpies i de tercers amb fins tècnics , d'anàlisi del trànsit per facilitar la inserció de continguts en xarxes socials a petició de l'usuari . Si continua navegant , considerem que accepta el seu ús . Per a més informació consulte la nostrapolítica cookies