Logo de la Universitat de València Logo Unitat de Cultura Científica i de la Innovació - Càtedra de Divulgació de la Ciència Logo del portal

Eugenio Roldán clou aquest dimecres el cicle 'Premis Nobel 2018' amb la conferència de Física ‘Ferramentes òptiques’

  • Unitat de Cultura Científica i de la Innovació
  • 28 de gener de 2019
Image de la noticia

El cicle ‘Premis Nobel 2018’ clou aquest dimecres 30 amb una conferència dedicada al Premi Nobel de Física 2018, guardó concedit per invencions innovadores en el camp de la física de làsers, a Arthur Ashking, “per les pinces òptiques i les seues aplicacions a sistemes biològics” i a Gérard Mourou i Donna Strickland “pel seu mètode de generar polsos òptics d’alta intensitat i ultracurts”.

La conferència “Ferramentes òptiques” serà a càrrec d’Eugenio Roldán, del Departament d’Òptica, Optometria i Ciències de la Visió de la Universitat de València. 

L’Espai Ciència és un programa d’activitats patrocinat per l’Institut d’Estudis Catalans, Acció Cultural del País Valencià i la Unitat de Cultura Científica de la Universitat de València, amb el suport del Consell Superior d’Investigacions Científiques (CSIC).

 

Més informació: https://www.nobelprize.org/prizes/physics/2018/summary/