Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Provetes
Biblioteca

Des de 1999, la Xarxa Vives convoca anualment el premi de Comunicació Científica «Joan Lluís Vives», amb l’objectiu de fomentar les habilitats comunicatives dels estudiants de doctorat. Amb la col·laboració de la Càtedra de Divulgació de la Ciència de la Universitat de València, la convocatòria s’adreça a estudiants amb tesi doctoral inscrita i sense defensar públicament. Per participar, cal presentar un article periodístic escrit en català, original, inèdit i no premiat en altres concursos.

Lliurat el Dotzè Premi de Comunicació Cientifica Joan Lluis Vives.
En el transcurs de la reunió del Consell General de la Xarxa Vives d'Universitats, s'ha lliurat el Dotzè Premi de Comunicació Científica Joan Lluís Vives.

En la modalitat de Ciències Socials i de l'Educació i Humanitats, ha estat elegit pel jurat l’article Un trauma col·lectiu, de Joana Serra i Serra, de la Universitat de Perpinyà Via Domitia.

En la modalitat de Ciències Bàsiques, Ciències de la Salut, enginyeries i arquitectures, ha resultat guanyador l’article Genoma i recombinació: traçant la història evolutiva dels humans, de Marta Melé Messeguer, de la Universitat Pompeu Fabra.

Convocada la dotzena edició del Premi de comunicació científica «Joan Lluís Vives»

Bases