Logo de la Universitat de València Logo Unitat de Gestió de Campus de Tarongers Logo del portal

Per tal de col·laborar en la millora de la prestació dels serveis, els usuaris i les usuàries podran:

  • Rebre atenció relacionada amb les necessitats d’informació, dubtes, qüestions, etc. que es plantegen en relació amb els serveis que presta la unitat.
  • Donar la seua opinió sobre la qualitat percebuda respecte als serveis que ofereix la unitat.
  • Formular qualsevol suggeriment que ens ajude a millorar.
  • Plantejar queixes i reclamacions si els serveis oferts no resulten satisfactoris.

Les queixes i els suggeriments rebuts a la unitat es responen en un termini màxim d’un mes.

 

Vies de comunicació

Atenció telefònica: 96 162 52 12
Atenció postal: Av. dels Tarongers, s/n (aulari sud, planta baixa). 46022 València
Fax:
Adreça electrònica: ucata@uv.es
Atenció personal: En les oficines de la Unitat de Gestió en horari d’atenció (de 9 a 14 hores, de dilluns a divendres).
Bústia de suggeriments, queixes i felicitacions: http://www.uv.es/bustia
Enquestes:
Xarxes socials:

 

Mesures d'esmena

Les persones usuàries que consideren que la unitat incompleix els compromisos declarats en la Carta de Serveis poden formular les seues queixes mitjançant la Bústia de suggeriments, queixes i felicitacions (http://www.uv.es/bustia) o el Registre General de la Universitat de València.

En cas d’incompliment, la unitat informarà a la persona usuària de les causes per les quals no s’ha complert el compromís i de les mesures adoptades. L’incompliment dels compromisos continguts en aquesta carta no donarà lloc a responsabilitat patrimonial de l’administració.