- Nombre de queixes admeses de les causes 2 i 3 de la Bústia SQiF.
- Percentatge de comunicats d'incidències traslladats en un termini de 24h relatius als recursos informàtics de les aules.
- Percentatge de respostes relatives a la reserva d'espais d'ús docent no reglat en el termini establert de 24h.
- Percentatge de respostes realitzades en el termini de 48h relatives a la cessió temporal d'espais.
- Percentatge de tramitacions de targetes de pàrquing realitzades en el termini de 24h.
- Nombre de queixes relatives als terminis i horaris establerts per a l'obertura/tancament, la distribució de correu i la difusió d'informació d'interès de les consergeries.
- Nombre de revisions anuals realitzades, relatives al bon funcionament dels equips audiovisuals.
Atenció a persones usuàries
Servei 1: Atendre totes les demandes d'informació formulades per les persones usuàries, així com orientar i resoldre les qüestions i dubtes sobre el funcionament dels serveis de la Unitat de Campus.
Compromís 1: Atendre adequadament totes les demandes d'informació formulades per les persones usuàries.
INDICADORS:
1. Nombre de queixes admeses de les causes 2 i 3 de la Bústia SQiF.
Any | Valor | Num./den. | Desviació | Causa de la desviació negativa |
---|---|---|---|---|
2022 | 1 | 1 | La queixa correspon a personal d'empresa externa | |
2023 | 0 | 0 |

Fórmula: Sumatori del nombre de queixes de la causa 2 + la causa 3 de la Bústia SQiF
Meta: Evolució negativa
Unitats: queixes
Gestió d'espais
Servei 2: Assignar i reservar espais destinats a ús docent reglat (grau i postgrau) a centres de la UV per a impartir l'oferta del curs acadèmic (OCA).
Compromís 2: Traslladar en un termini de 24 hores els comunicats d'incidències relatius als recursos informàtics i audiovisuals situats en les aules (ordinador, videoprojector i megafonia...).
INDICADORS:
2. Percentatge de comunicats d'incidències traslladats en un termini de 24h relatius als recursos informàtics de les aules.
Any | Valor | Numerador / denominador | Desviació | Causa de la desviació negativa |
---|---|---|---|---|
2022 | 100 | 1.900 / 1.900 | 0 | |
2023 | 100 | 3.108 / 3.108 | 0 |
Fórmula: [Nombre de comunicats d'incidències traslladats dins del termini (24h) / Total d'incidències rebudes] x 100
Meta: 100%
Unitats: %

Gestió d'espais
Servei 3: Gestionar la reserva d'espais, disponibles tras l'OCA, destinats a la docència no reglada i complementària per a la comunitat universitària, seguint el criteri de preferència del protocol vigent i prèvia justificació, d'acord amb les finalitats pròpies de la UV.
Compromís 3: Respondre en un termini de 24 h sobre la disponibilitat o no de l'espai d'ús docent no reglat sol·licitat a través del formulari del web emplenat correctament amb una antelació de 48h.
INDICADORS
3. Percentatge de respostes relatives a la reserva d'espais d'ús docent no reglat en el termini establert de 24h.
Any | Valor | Numerador / denominador | Desviació | Causa de la desviació negativa |
---|---|---|---|---|
2022 | 100 | 814 / 814 | 0 | |
2023 | 100 | 950 / 950 | 0 |
Fórmula: [Nombre de respostes realitzades en el termini de 24h / Total de sol·licituds correctes de reserva d'espais] x 100
Meta: 100%
Unitats: %

Gestió d'espais
Servei 4: Gestionar la cessió temporal d'espais sol·licitada per la comunitat universitària i usuaris i usuàries externs, amb el fi de desenvolupar-hi activitats no contràries als principis de la UV, aplicant el reglament d'execució pressupostària vigent.
Compromís 4: Respondre en un termini de 48 hores, informant sobre la disponibilitat o no de l'espai, comptant des de la data en què es dispose de totes les dades correctes.
INDICADORS
4. Percentatge de respostes realitzades en el termini de 48h relatives a la cessió temporal d'espais.
Any | Valor | Numerador / denominador | Desviació | Causa de la desviació negativa |
---|---|---|---|---|
2022 | 100 | 60 / 60 | 0 | |
2023 | 100 | 34 / 34 | 0 |

Fórmula: [Nombre de respostes emeses en el termini de 48h / Total de sol·licituds de cessió temporal d'espais rebudes] x 100
Meta: 100%
Unitats: %
Suport Institucional
Servei 5: Prestar suport a la realització d'activitats de caràcter institucional per a la comunitat universitària com ara:
- Donar curs als acords de Mesa de Campus.
- Suport a les eleccions i altres actes institucionals.
- Registre electrònic.
- Gestió d'accés al pàrquing.
Compromís 5: Activar el 100% de sol·licituds de targetes de pàrquing en un termini de 24 h, sempre que es dispose de les dades correctes.
INDICADORS
5. Percentatge de tramitacions de targetes de pàrquing realitzades en el termini de 24h.
Any | Valor | Numerador / denominador | Desviació | Causa de la desviació negativa |
---|---|---|---|---|
2022 | 100 | 29 / 29 | 0 | |
2023 | 100 | 36 / 36 | 0 |

Fórmula: [Nombre de tramitacions de targetes de pàrquing realitzades en 24 h / Total de sol·licituds rebudes de targetes de pàrquing] x 100.
Meta: 100%
Unitats: %
Consergeria
Servei 6: Les consergeries dependents de les Unitats de Campus tenen encomanades les següents funcions:
- Control d'obertura /tancament i custòdia de claus.
- Recepció i distribució del correu.
- Difondre informació d'interés (cartells, dates d'exàmens i campanyes).
- Control i custòdia de materials, equipaments i objectes perduts.
- Revisió i supervisió del bon estat i funcionament de les instal·lacions.
Compromís 6: Dur a terme l'obertura/tancament, la distribució de correu i la difusió d'informació de interès en el termini o horari establert en cada cas.
INDICADORS
6. Nombre de queixes relatives als terminis i horaris establerts per a l'obertura/tancament, la distribució de correu i la difusió d'informació d'interès de les consergeries.
Any | Valor | Num./den. | Desviació | Causa de la desviació negativa |
---|---|---|---|---|
2022 | 0 | 0 | ||
2023 | 0 | 0 |
Fórmula: Sumatori del nombre de queixes rebudes relatives als terminis i horaris establerts per a l'obertura/tancament, la distribució del correu i la difusió d'informació d'interés.
Meta: Evolució negativa
Unitats: queixes
Suport tecnològic
Servei 7: Realitzar el manteniment dels equips audiovisuals del campus, així com oferir el suport tècnic necessari per a la seua utilització.
Compromís 7: Realitzar una revisió anual, com a mínim, amb la finalitat d'assegurar el bon funcionament dels equips audiovisuals.
INDICADORS:
7. Nombre de revisions anuals realitzades, relatives al bon funcionament dels equips audiovisuals.
Any | Valor | Desviació | Causa de la desviació negativa |
---|---|---|---|
2022 | 1 | 0 | |
2023 | 1 | 0 |
Fórmula: Nombre de revisions realitzades respecte als equips audiovisuals.
Meta: Major o igual a 1
Unitats: revisions