Logo de la Universitat de València Logo Unitat de Gestió de Campus de Tarongers Logo del portal

  1. Nombre de queixes admeses de les causes 2 i 3 de la Bústia SQiF.
  2. Percentatge de comunicats d'incidències traslladats en un termini de 24h relatius als recursos informàtics de les aules.
  3. Percentatge de respostes relatives a la reserva d'espais d'ús docent no reglat en el termini establert de 24h.
  4. Percentatge de respostes realitzades en el termini de 48h relatives a la cessió temporal d'espais.
  5. Percentatge de tramitacions de targetes de pàrquing realitzades en el termini de 24h.
  6. Nombre de queixes relatives als terminis i horaris establerts per a l'obertura/tancament, la distribució de correu i la difusió d'informació d'interès de les consergeries.
  7. Nombre de revisions anuals realitzades, relatives al bon funcionament dels equips audiovisuals.

 

 

Atenció a persones usuàries

Servei 1: Atendre totes les demandes d'informació formulades per les persones usuàries, així com  orientar i resoldre les qüestions i dubtes sobre el funcionament dels serveis de la Unitat de Campus.

Compromís 1: Atendre adequadament totes les demandes d'informació formulades per les persones usuàries.

INDICADORS:

1. Nombre de queixes admeses de les causes 2 i 3 de la Bústia SQiF.

Any Valor Num./den. Desviació Causa de la desviació negativa
2022 1   1 La queixa correspon a personal d'empresa externa
2023 0   0  

 

Fórmula: Sumatori del nombre de queixes de la causa 2 + la causa 3 de la Bústia SQiF
Meta: Evolució negativa
Unitats: queixes

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Gestió d'espais

Servei 2: Assignar i reservar espais destinats a ús docent reglat (grau i postgrau) a centres de la UV per a impartir l'oferta del curs acadèmic (OCA).

Compromís 2: Traslladar en un termini de 24 hores els comunicats d'incidències relatius als recursos informàtics i audiovisuals situats en les aules (ordinador, videoprojector i megafonia...).

INDICADORS:

 2. Percentatge de comunicats d'incidències traslladats en un termini de 24h relatius als recursos informàtics de les aules.

Any Valor Numerador / denominador Desviació Causa de la desviació negativa
2022 100 1.900 / 1.900 0  
2023 100 3.108 / 3.108 0  

 

Fórmula: [Nombre de comunicats d'incidències traslladats dins del termini (24h) / Total d'incidències rebudes] x 100
Meta: 100%
Unitats: %

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         

 

Gestió d'espais

Servei 3: Gestionar la reserva d'espais, disponibles tras l'OCA, destinats a la docència no reglada i complementària per a la comunitat universitària, seguint el criteri de preferència del protocol vigent i prèvia justificació, d'acord amb les finalitats pròpies de la UV.

Compromís 3: Respondre en un termini de 24 h sobre la disponibilitat o no de l'espai d'ús docent no reglat sol·licitat a través del formulari del web emplenat correctament amb una antelació de 48h.

INDICADORS

3. Percentatge de respostes relatives a la reserva d'espais d'ús docent no reglat en el termini establert de 24h.

Any Valor Numerador / denominador Desviació Causa de la desviació negativa
2022 100 814 / 814 0  
2023 100 950 / 950 0  

 

 

Fórmula: [Nombre de respostes realitzades en el termini de 24h / Total de sol·licituds correctes de reserva d'espais] x 100
Meta: 100%
Unitats: %

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Gestió d'espais

Servei 4: Gestionar la cessió temporal d'espais sol·licitada per la comunitat universitària i usuaris i usuàries externs, amb el fi de desenvolupar-hi activitats no contràries als principis de la UV, aplicant el reglament d'execució pressupostària vigent.

Compromís 4: Respondre en un termini de 48 hores, informant sobre la disponibilitat o no de l'espai, comptant des de la data en què es dispose de totes les dades correctes.

INDICADORS

4. Percentatge de respostes realitzades en el termini de 48h relatives a la cessió temporal d'espais.

Any Valor Numerador / denominador Desviació Causa de la desviació negativa
2022 100 60 / 60 0  
2023 100 34 / 34 0  

 

Fórmula: [Nombre de respostes emeses en el termini de 48h / Total de sol·licituds de cessió temporal d'espais rebudes] x 100
Meta: 100%
Unitats: %

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Suport Institucional

Servei 5: Prestar suport a la realització d'activitats de caràcter institucional per a la comunitat universitària com ara:

  • Donar curs als acords de Mesa de Campus.
  • Suport a les eleccions i altres actes institucionals.
  • Registre electrònic.
  • Gestió d'accés al pàrquing.

Compromís 5: Activar el 100% de sol·licituds de targetes de pàrquing en un termini de 24 h, sempre que es dispose de les dades correctes.

INDICADORS

5. Percentatge de tramitacions de targetes de pàrquing realitzades en el termini de 24h.

Any Valor Numerador / denominador Desviació Causa de la desviació negativa
2022 100 29 / 29 0  
2023 100 36 / 36 0  

 

Fórmula: [Nombre de tramitacions de targetes de pàrquing realitzades en 24 h / Total de sol·licituds rebudes de targetes de pàrquing] x 100.
Meta: 100%
Unitats: %

 

 

 

 

 

 

 

 

Consergeria

Servei 6: Les consergeries dependents de les Unitats de Campus tenen encomanades les següents funcions:

  • Control d'obertura /tancament i custòdia de claus.
  • Recepció i distribució del correu.
  • Difondre informació d'interés (cartells, dates d'exàmens i campanyes).
  • Control i custòdia de materials, equipaments i objectes perduts.
  • Revisió i supervisió del bon estat i funcionament de les instal·lacions.

Compromís 6: Dur a terme l'obertura/tancament, la distribució de correu i la difusió d'informació de interès en el termini o horari establert en cada cas.

INDICADORS

6. Nombre de queixes relatives als terminis i horaris establerts per a l'obertura/tancament, la distribució de correu i la difusió d'informació d'interès de les consergeries.

Any Valor Num./den. Desviació Causa de la desviació negativa
2022 0   0  
2023 0   0  

 

 

Fórmula: Sumatori del nombre de queixes rebudes relatives als terminis i horaris establerts per a l'obertura/tancament, la distribució del correu i la difusió d'informació d'interés.
Meta: Evolució negativa
Unitats: queixes

 

 

 

 

 

 

 

 

Suport tecnològic

Servei 7: Realitzar el manteniment dels equips audiovisuals del campus, així com oferir el suport tècnic necessari per a la seua utilització.

Compromís 7: Realitzar una revisió anual, com a mínim, amb la finalitat d'assegurar el bon funcionament dels equips audiovisuals.

INDICADORS:

7. Nombre de revisions anuals realitzades, relatives al bon funcionament dels equips audiovisuals.

Any Valor Desviació Causa de la desviació negativa
2022 1 0  
2023 1 0  

 

Fórmula: Nombre de revisions realitzades respecte als equips audiovisuals.
Meta: Major o igual a 1
Unitats: revisions