Requisitos titulación

Llicenciats o Graduats en Psicologia, Pedagogia i Sociologia; Diplomats o Graduats en Treball Social, Educació Social, Magisteri que vulguen ampliar la seua formació i/o experiència professional en l'àmbit de la intervenció amb adolescents i joves.
Es valorarà l'accés a llicenciats o graduats en altres titulacions que acrediten experiència professional amb adolescents i joves.
Es permetrà l'accés a aquell estudiantat a qui li falte menys d'un 10% dels crèdits per a acabar els estudis de grau, de forma condicionada a que s¿assolisca durant el mateix curs acadèmic.

Criterios admisión

Expedient acadèmic de la formació oficial acreditada, ponderat segons la nota mitjana de la universitat d'origen (50 %).
Formació acadèmica o professional complementària. Certificacions o títols d'una altra formació complementària en camps afins als continguts del màster (25 %).
Experiència laboral en els àmbits temàtics del màster amb certificació de l'empresa on consti el temps i les tasques desenvolupades. Experiència en el terreny de la investigació concretada en estades en centres de recerca reconeguts i en publicacions relacionades amb les matèries del màster (20 %).
Sol·licitud motivada amb cartes de recomanació, si escau (5 %).

Resultados de aprendizaje

L'alumnat que curse aquest expert ha de ser capaç de:
" Tindre una visió ampla i contextualitzada dels conceptes de adolescència i joventut hui en dia.
" Identificar i comprende els canvis biosocials, cognitius, afectius i psicosexuals de adolescents i joves.
" Aplicar estratègies de promoció del desenvolupament en tots els seus àmbits.
" Comprendre els diferents escenaris de desenvolupament i les claus per a la intervenció des dels diferents contextos.
" Comprendre els fonaments conceptuals i metodològics necessaris per a l'optimització del desenvolupament humà.
" Identificar, analitzar i avaluar les principals tècniques i mètodes de l'optimització en l'adolescència i la joventut.
" Analitzar i avaluar l'estructura, els continguts i l'aplicació d'alguns programes d'intervenció.
" Comprendre i aplicar les bases de la intervenció psicològica, social i educativa en adolescents i joves des de l'enfocament de l'acompanyament socioeducatiu.