Enquesta de satisfacció d'estudiants amb els graus

Període de l'esdeveniment: De 18 de setembre de 2017 a 18 d'octubre de 2017. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 23:59.

Lloc de realització: Plataforma LimeSurvey de la UV

Descripció:

Fins al 18 d'octubre, els i les estudiants de grau que van cursar l'any passat primer o tercer tenen a la seua disposició en la plataforma LimeSurvey de la UV qüestionaris per donar la seua opinió sobre la titulació. L'enllaç per accedir a l'enquesta se li ha enviat a cada estudiant per correu electrònic.

Organitza:

Unitat de Qualitat.