El seminari, organitzat per la Cátedra de Finanzas Internacionales del Banco Santander, es desenvoluparà en la Sala Sánchez Ayuso de l'Edifici Departamental de la Facultat el 2 de maig a les 18:00h.
Dilluns que ve 2 de maig, la Facultat d'Economia de la Universitat de València, acollirà el Seminari “Claus de l'èxit del negoci web” impartit per Jon Oleaga, Soci Fundador de Visualbox.net i professor en la Universidad de San Diego, Instituto de Empresa i en ESE. El seminari, organitzat per la Cátedra de Finanzas Internacionales del Banco Santander, es desenvoluparà en la Sala Sánchez Ayuso de l'Edifici Departamental de la Facultat a les 18:00h.
Al llarg del seminari es crearà un fòrum debat on el ponent tractarà de donar llum als canvis produïts en els negocis com a conseqüència de la revolució de l’entorn online, cada vegada més dinàmic i complex. Aquests canvis han generat noves formes de negoci on les regles tradicionals d'estratègia han quedat obsoletes i que donen lloc a nous models de negoci digitals.
Jon Oleaga
Oleaga és llicenciat en Administració i Direcció d'Empreses (ADE), especialitzat en Màrqueting per la Universidad de Deusto, Màster en Direcció en Màrqueting (Deusto), Executive MBA (IE), llicenciat en Psicologia (UNED) i Màster en Teràpia Cognitiva. A més, compta amb diversos cursos de disseny i programació en Crea Formació.
Ha estat treballant 8 anys en els mitjans digitals, ocupant diferents responsabilitats, com a responsable de SEO, SEM i Xarxes Socials (registre i single singon) i Gestió de Projectes Web en el grup Vocento o Product Manager en que.es i Director de hoytecnologia.com.
També ha treballat com a director de màrqueting en el llançament de Nuez, una nova marca d'assegurances online del grup Bankinter. Actualment és soci fundador de Visualbox.net, una startup online en desenvolupament.