Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiant de la UV

Avís de la data de la prova prèvia de valencià de nivell C1 del concurs per a la provisió interina de places de professorat contractat doctor (fins al 28 d'abril)

Avis Prova Valencià

Concurs per a la provisió interina de places de professorat contractat doctor núm. 2 (DOGV 10/04/2017).

Presentació de sol·licituds: de l'11 al 28 d'abril de 2017 a les 14.00 h.
La prova es farà el divendres, 5 de maig de 2017, a les 9.00 hores a l'aula 3 del Servei de Política Lingüística, Edifici Beatriu Civera, carrer del Serpis, 29, València. Per participar-hi, haureu d'emplenar la sol·licitud corresponent, a la qual s'accedeix en l'enllaç següent:

Inscripció

Data d'actualització: 5 de maig de 2017 09:00.