Logo de la Universitat de València Logo Servei de Llengües i Política Lingüística Logo del portal

Matrícula als cursos del Centre d'Idiomes

• 10 de gener de 2023

Apreneu llengües amb els cursos generals del Centre d'Idiomes de la Universitat de València, quadrimestrals i anuals: anglès, valencià, francès, alemany, italià, portuguès, àrab, coreà i castellà (habilitats específiques, preparació de proves, llenguatges específics, etc.).

El Servei de Llengües i Política Lingüística subvenciona:

• Als estudiants: cursos de valencià i castellà de 60 h (preu reduït a 85€) i 90 h (preu reduït a 125€) i el 50% del preu de tots els cursos de llengües de 60 h i 90 h (descompte aplicat directament en la matrícula).
  • Al PDI, PI i PAS: El 100% del preu de tots els cursos (cal demanar una ajuda a cursos: www.uv.es/llengues/ajudesllengues).

Més informació i matrícula ací.