Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiant de la UV

Primer període d’inscripció a les proves oficials de valencià de la Junta Qualificadora (fins al 21 d’abril de 2017)

Tal com es va comunicar oportunament, els membres de la comunitat universitària tenen diverses oportunitats per a examinar-se de coneixements de valencià i acreditar-ne les competències. Les dues properes són les convocatòries de maig-juny i novembre de les proves de certificació de valencià que celebra la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià de la Generalitat Valenciana per poder obtenir la certificació dels nivells A2, B1, grau mitjà (C1) i grau superior (C2).

Calendari 2017 de la Junta Qualificadora

La Junta Qualificadora inicia, del 27 de març al 21 d’abril de 2017, el primer període d’inscripció a les proves de certificació. Les persones que s’inscriguen en aquest primer període podran presentar-se tant a la convocatòria de juny com a la de novembre. En l’enllaç del web de la Junta Qualificadora teniu tota la informació sobre la inscripció i sobre els horaris i les seus en què se celebren les proves de certificació.

Tots seguit, us fem un resum sobre el procediment d’inscripció. N’hi ha dos:

1. De manera presencial, caldrà que empleneu l’imprès que podeu descarregar des d’aquest enllaç, haureu de pagar les taxes corresponents (A2 i B1, 20,40€, grau mitjà (C1) i grau superior (C2), 25,50€) i caldrà que presenteu la sol·licitud, durant el termini indicat, en el registre de la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport o en qualsevol dels llocs previstos en la legislació de procediment administratiu.
  2. De manera electrònica, si teniu document d’identitat amb certificat electrònic o signatura electrònica de l’Autoritat de Certificació de la Comunitat Valenciana, podreu fer tot el procés d’inscripció i pagar les taxes de manera telemàtica seguint aquest enllaç. Recordeu que els aspirants que s’inscriguen completament amb signatura electrònica tenen una bonificació del 10% de la taxa.

Una vegada enllestit, tant un procés com l’altre, només caldrà que us presenteu a fer les diverses fases de les proves les dates indicades amb el resguard d’inscripció i el document d’identitat.

Recordeu que la comunitat universitària té a l’abast, per dur a terme la preparació dels nivells de certificació, diversos mitjans com són l’autoaprenentatge o els grups de conversa de valencià, sobre les ofertes dels quals podeu informar-vos als centres d’autoaprenentatge de llengües dels campus de la Universitat de València.

Data d'actualització: 7 de maig de 2017 23:59.