
Els Premis Universitat de València d’Escriptura de Creació es convoquen anualment per promoure i dinamitzar la creació literària entre l'estudiantat
Premis UV d’Escriptura de Creació 2025. 6.000 euros en premis!
Fins al 28 d’abril està obert el termini per participar en la 22a edició dels Premis Universitat de València d’Escriptura de Creació, un certamen dirigit a l’estudiantat de les universitats públiques valencianes i que contempla sis modalitats: poesia en valencià, poesia en castellà, narrativa en valencià, narrativa en castellà, teatre i guió de curtmetratge.
Hi pot participar l’estudiantat matriculat aquest curs i menor de 36 anys a data 31 de desembre de 2025. A més, en la modalitat de teatre també pot participar l’alumnat de l’Escola Superior d’Art Dramàtic de València, sempre que complisca el requisit d’edat.
Cada obra guanyadora està dotada amb un premi de 1.000 euros, a més de la seua publicació en el cas de les modalitats de poesia, narrativa i teatre. En el cas de guió, si el curtmetratge es produeix abans de desembre de 2026, es pot obtenir una ajuda extra per a la producció de 2.000 €.
Els Premis UV d’Escriptura de Creació estan impulsats per la Delegació d’Estudiants i organitzats pel Servei d’Informació i Dinamització d’Estudiants (Sedi) amb la col·laboració de la Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació i de les Aules de Narratives, de Poesia, d’Arts Escèniques i de Cinema del Vicerectorat de Cultura i Societat.
- Presentació dels originals: fins al 28 d’abril de 2025, a les 14:00
- Més informació dels Premis UV d’Escriptura de Creació
Període de l'esdevenimentDe 5 de març de 2025 a 18 d’abril de 2025. Tots els dies de 00:00 a 14:00.
Servei d'informació i dinamització - Sedi..
Contacta dinamitzacio@uv.es