Universidad de ValenciaLa Nau GranUVCultura Logo del portal

Veus Grans con Paco Alós y Pilar Molina de Caixa Popular

Descripción

Paco Alós, director de Responsabilidad Social y Relaciones Institucionales, y Pilar Molina, responsable de Mayores en Caixa Popular participan en el podcast Veus Grans presentado por Elena Morales.

Nos explican cómo se inició la colaboración con Nau Gran y Unisocietat. También nos hablan de la necesidad de formar y fomentar el espíritu crítico en la sociedad y vincular la Universitat al territorio para que no se quede solo en la ciudad de València. Además, consideran que una jubilación activa en personas que tienen tiempo de "pensar" contribuyen a crear una sociedad mejor.

Puedes escuchar el capítulo entero también en IVOOX.

 

Veus Grans

Veus Grans és el títol d’una sèrie de pòdcast produït pels programes La Nau Gran i Unisocietat de la Universitat de València, que vol donar veu a persones vinculades amb aquestes iniciatives per a majors de 50 anys i també les vinculades amb el territori. Alumnat, professorat i personalitats relacionades amb La Nau Gran i Unisocietat conversaran amb la periodista Elena Morales sobre Història i d’històries.

Amb una periodicitat setmanal, Veus Grans pretén ser un altaveu per a persones que, des de l’àmbit de la formació no reglada, estan treballant per construir un futur per a totes les generacions.

Episodio
Temporada