La trajectòria del grup d'investigació "Educant en emocions en la infància i adolescència" es remunta a més de 10 anys. Durant aquests anys diferents professionals d'altres universitats nacionals i internacionals s'han sumat al grup aportant investigacions en l'àrea del desenvolupament emocional infantojuvenil.
Actualment, el grup està format per investigadors de la Universitat de València, Universitat Jaume I, Universitat Catòlica de València, Universitat Europea de València, Universitat de Leiden, Universitat de Bolonya, la Universitat de Berlín, així com per l'Institut Tecnològic del Joguet (AIJU), i altres professionals de la psicologia. Els membres de l'equip d'investigació tenen una gran experiència docent en grau i postgrau i en la direcció de beques de col·laboració, treballs de recerca i tesis doctorals, certificat en els curriculum vitae.
En 2010 el grup va començar una nova etapa en el desenvolupament de l'educació emocional amb el projecte Identificació dels perfils de competència emocional en la infància per a la millora de la convivència entre iguals (PSI2010-18742).
La investigació que s'està desenvolupant en l'actualitat, se centra en els resultats obtinguts en aquest projecte realitzat en la infància, on s'ha observat el poder de les competències emocionals en el desenvolupament integral del xiquet. Prenent en consideració aquests resultats, ens hem plantejat com afecta durant l'adolescència el desenvolupament de la intel·ligència emocional.
En 2013 comença el nou projecte Potenciar el benestar psicològic i la convivència escolar en adolescents a través de l'educació en emocions: estudi longitudinal (PSI2013-43943-R), en el qual s'ha dissenyat i aplicat un programa d'intervenció en Emocions en centres educatius públics i concertats de la Comunitat Valenciana. L'estudi ha permés detectar els beneficis d'aquest programa en els adolescents a nivell personal, escolar i familiar. Així, es podran identificar les variables sobre les quals és beneficiós intervindre en aquest grup d'edat. L'objectiu és que siga un programa descrit amb rigorositat, però alhora que siga senzill tant la seua aplicació com en l'avaluació dels beneficis psicològics que aporta.
Determinar els perfils psicosocials de xiquets i adolescents identificant les variables emocionals que actuen de factors de protecció al llarg del desenvolupament evolutiu (autoestima, conducta prosocial, inclinació segura, habilitats emocionals, empatia, entre altres). Aquest estudi es realitza des d'una perspectiva longitudinal.
Realitzar intervenció en habilitats emocionals (identificació, expressió i regulació emocional) per a xiquets i adolescents, així com per a poblacions en contacte amb ells que puguen potenciar aquestes habilitats (pares i professors). Per a això es dissenyen, implementen i avaluen diferents programes d'educació emocional per a xiquets, adolescents, pares i professors, en el context educatiu.
- Avaluació de les característiques emocionals, familiars i socials en infància i adolescència
L'avaluació longitudinal de les característiques associades a la infància i l'adolescència permet la identificació dels perfils psicosocials saludables.
- Desenvolupament de competències emocionals en infància i adolescència
La investigació en educació emocional se centra en el coneixement i destreses (competències), que tenen els xiquets i adolescents i que els permeten identificar les seues pròpies emocions i les dels altres, així com expressar i regular les emocions agradables i desagradables.
- MONTOYA CASTILLA, INMACULADA
- PDI-Catedratic/a d'Universitat
- MONACO GERONIMO, ESTEFANIA MELINA
- Alumn.-Servei de Formacio Permanent
- SERRANO PASTOR, LUCAS
- Doctorand.
- Alumn.-Servei de Formacio Permanent
- SCHOEPS -, KONSTANZE
- Alumn.-Servei de Formacio Permanent
- Coordinador/a Curs
- VELERT JIMENEZ, SARAY
- Doctorand.
- Alumn.-Servei de Formacio Permanent
- ContraerExpandirCOTOLI CRESPO, M.AMPAROPDI-Prof. Permanent Laboral Ppl
Schoeps K; Mónaco E; Cotolí A; Montoya-Castilla I(2020)The impact of peer attachment on prosocial behavior, emotional difficulties and conduct problems in adolescence: The mediating role of empathy.Plos One, 15(1). ISSN: 1932-6203
Marián Pérez-Marín, Inmaculada Montoya Castilla, Milagros Molero-Zafra, Elena Baixauli Gallego, Amparo Cotolí Crespo, Gemma García Soriano y Vicente Javier Prado Gascó(2013)Beneficios de la intervención en resolución de conflictos, comunicación y mediación en padres de niños escolares.Mosaico, 54(febrero 2013), pp. 105 - 117. ISSN: 1887-0600
Marián Pérez-Marín, Inmaculada Montoya Castilla, Milagros Molero-Zafra, Elena Baixauli Gallego, Amparo Cotolí Crespo, Gemma García Soriano(2013)Grup d'Investigació en Educació Emocional en Infància i AdolescènciaRevista Mediatio, 4(abril 2013), pp. 5 - 15. ISSN: 2253-9131
Micó, J.C.;Caselles, A.;Amigó, S.;Cotolí, A.;Sanz, M.T.(2013)Grup d'Investigació en Educació Emocional en Infància i AdolescènciaSystems Research and Behavioral Science, 30(6), pp. 735 - 749. ISSN: 1092-7026
Vizcaíno Lacreu, MD; Cotolí Crespo A.(2018)Grup d'Investigació en Educació Emocional en Infància i AdolescènciaAnuari de psicologia de la Societat Valenciana de Psicologia, 18(1), pp. 123 - 142. ISSN: 1135-1268
Publicacions en revistes
- ContraerExpandirLACOMBA TREJO, LAURAAlumn.-Servei de Formacio Permanent
Lacomba-Trejo, Laura; Casaña-Granell, SAra; Pérez-Marín, Marián y Montoya-Castilla, Inmaculada(2017)Grup d'Investigació en Educació Emocional en Infància i AdolescènciaCalidad de Vida y Salud, 10(1), pp. 10 - 22. ISSN: 1850-6216
Marián Pérez-Marín; Inmaculada Montoya-Castilla; Laura Lacomba-Trejo; Sara Casaña-Granell(2016)Problemas emocionales y estrés ante la enfermedad en los familiares del paciente diabético pediátrico.Cultura, educación y sociedad, 7(2), pp. 122 - 138. ISSN: 2145-9258
Casaña-Granell, Sara; Lacomba-Trejo, Laura; Montoya-Castilla, Inmaculada y Pérez-Marín, Marián(2016)Malestar emocional y estrés en cuidadores principales de pacientes pediátricos con talla baja.Calidad de Vida y Salud, 9(2), pp. 93 - 103. ISSN: 1850-6216
Lacomba-Trejo, L., Valero-Moreno, S., Casaña-Granell, S., Pérez-Marín, M., y Montoya-Castilla, I.(2018)Grup d'Investigació en Educació Emocional en Infància i AdolescènciaRevista de psicología clínica con niños y adolescentes, 5(3), pp. 48 - 53. ISSN: 2340-8340
Casaña-Granell, S.; Lacomba-Trejo, L.; Valero-Moreno, S.; Pérez-Marín, M.; Montoya-Castilla, I.(2018)Estrés y apego del cuidador principal como predictores de las dificultades emocionales y de relación en pacientes pediátricos con talla baja.Calidad de Vida y Salud, 11(1), pp. 2 - 9. ISSN: 1850-6216
Casaña-Granell, S.; Lacomba-Trejo, L.; Valero-Moreno, S.; Prado-Gasco, V.; Montoya-Castilla, I.; Pérez-Marín, M.(2018)Grup d'Investigació en Educació Emocional en Infància i AdolescènciaPlos One, 13(7), pp. e02001390 - e02001390. ISSN: 1932-6203
Lacomba-Trejo, L.; Valero-Moreno, S.; Casaña-Granell, S.; Prado-Gascó, V.; Montoya-Castilla, I.; Pérez-Marín, M.(2018)Grup d'Investigació en Educació Emocional en Infància i AdolescènciaRevista Latino-Americana de Enfermagem, 26, pp. 1 - 9. ISSN: 1518-8345
Cañero-Pérez, Marta;Lacomba Trejo, Laura ; Valero-Moreno, Selene; Mateu-Mollá,Joaquín(2014)Influencia del sexo en la clínica ansiosa-depresiva en pacientes con infarto agudo de miocardio.Revista de Investigación en Psicología Social, 2(1), pp. 50 - 57. ISSN: 2362-6364
Mateu-Mollá,Joaquín; Lacomba Trejo,Laura; Valero-Moreno,Selene(2015)Contribución de la ansiedad y el malestar emocional al declive de la función social en el infarto agudo de miocardio.Revista de Investigación en Psicología Social, 3(1), pp. 32 - 41. ISSN: 2362-6364
Valero-Moreno,Selene; Lacomba-Trejo,Laura; Mateu-Mollá, Joaquín; Sanz-Cruces, José Manuel; Jordá Carreres,Eva(2015)El riesgo suicida y hostilidad en hombres diagnosticados de Trastorno Adaptativo.Revista de Investigación en Psicología Social, 3(1), pp. 5 - 13. ISSN: 2362-6364
Lacomba-Trejo, Laura; Valero-Moreno, Selene; Mateu-Mollá, Joaquín; Sanz-Cruces,José; García-Cuenca, Isabel María.(2016)Relación entre riesgo suicida, síntomas depresivos y limitaciones sociales en el Trastorno Adaptativo.Revista de Investigación en Psicología Social, 4(1), pp. 24 - 32. ISSN: 2362-6364
Mateu-Mollá,Joaquín; Valero Moreno,Selene; Lacomba-Trejo,Laura; Català Cortés,Laura(2018)Ansiedad y Depresión: impacto en la calidad de vida de pacientes tras infarto agudo de miocardio.Revista de Investigación en Psicología Social, 6(1), pp. 5 - 13. ISSN: 2362-6364
Lacomba-Trejo, Laura; Valero-Moreno, Selene; Mateu-Mollá, Joaquín; Sanz-Cruces,José; García-Cuenca, Isabel María.(2016)Calidad de vida y Ansiedad fóbica en mujeres diagnosticadasde trastorno adaptativo.Revista de Investigación en Psicología Social, 5(1), pp. 15 - 23. ISSN: 2362-6364
Lacomba-Trejo,Laura; Valero-Moreno,Selene; Mateu-Mollá,Joaquín; Sanz-Cruces,José(2014)Trastorno adaptativo: Calidad de vida relacionada con la salud y sintomatología depresiva.Revista de Investigación en Psicología Social, 2(1), pp. 20 - 28. ISSN: 2362-6364
Sanz, J.M, García, I.M., Lacomba-Trejo, Cuquerella, M.A., Cano, I., Ferrandis, M., Jordá, E., y Carbajo, E.(2018)Grup d'Investigació en Educació Emocional en Infància i AdolescènciaSpanish Journal Of Psychology, 21(e50), pp. 1 - 8. ISSN: 1138-7416
Mateu-Mollá, J.; Valero-Moreno, S., & Lacomba-Trejo, L.(2018)Impacto económico y social de la comorbilidad depresiva en pacientes postinfartados.Revista de Investigación en Psicología Social, 6(2), pp. 18 - 23. ISSN: 2362-6364
Mateu-Mollá, J.; Lacomba-Trejo, L.; & Valero-Moreno, S.(2018)Alteraciones del sueño y sus consecuencias sobre la Calidad de Vida en la Esclerosis Múltiple.Calidad de Vida y Salud, 11(2), pp. 5 - 12. ISSN: 1850-6216
Valero-Moreno, S.; Lacomba-Trejo, L.; Castillo-Corullón,& Montoya-Castilla, I.(2019)Grup d'Investigació en Educació Emocional en Infància i AdolescènciaRevista de Psicología de la Salud, 7(1), pp. 87 - 105. ISSN: 0214-4859
Valero-Moreno, S.; Lacomba-Trejo, L.; Casaña-Granell, S.; Prado-Gascó, VJ.; Montoya-Castilla, I.; Pérez-Marín, I.(2019)Grup d'Investigació en Educació Emocional en Infància i AdolescènciaArchivos Argentinos de Pediatria, 117(4), pp. 252 - 258. ISSN: 0325-0075
Lacomba-Trejo, L., Mateu-Mollá, J., Carbajo, E., Oltra-Benavent, A.M., y Galán. A.(2019)Grup d'Investigació en Educació Emocional en Infància i AdolescènciaRevista Colombiana de Nefrología, 6(2), pp. 17 - 27. ISSN: 2389-7708
Domínguez, M., Lacomba-Trejo, L., y Delás, R.(2019)Propuesta de intervención a propósito de un caso: ¿TEL o TEA?.NPunto, 2(13), p. 54-58. ISSN: 2605-0110
Lacomba-Trejo, L., Domínguez, M., y Delás, R.(2019)Grup d'Investigació en Educació Emocional en Infància i AdolescènciaNPunto, 2(13), pp. 46 - 50. ISSN: 2605-0110
Lacomba-Trejo, L.(2019)Grup d'Investigació en Educació Emocional en Infància i AdolescènciaNPunto, 2(13), pp. 39 - 42. ISSN: 2605-0110
Lacomba-Trejo, L., Delás, R., y Domínguez, M.,(2019)Grup d'Investigació en Educació Emocional en Infància i AdolescènciaNPunto, 2(13), pp. 61 - 65. ISSN: 2605-0110
Casaña-Granell, S.; Lacomba-Trejo, L.; & Montoya-Castilla, I.(2018)Short stature: Relationship between parental well-being and patient's self-esteem.Revista de Psicología de la Salud. ISSN: 0214-4859
Lacomba-Trejo, L.; Valero-Moreno, S., & Montoya-Castilla, I.(2019)Grup d'Investigació en Educació Emocional en Infància i AdolescènciaRevista de Psicología de la Salud, 7(1), pp. 22 - 44. ISSN: 0214-4859
Valero-Moreno, S.; Lacomba-Trejo, L.; Casaña-Granell, S.; Prado-Gascó, V.; Montoya-Castilla, I., & Pérez-Marín, M.(2020)Grup d'Investigació en Educació Emocional en Infància i AdolescènciaRevista Latino-Americana de Enfermagem, 28, p. e3242. ISSN: 1518-8345
Cortés, L.; Lacomba-Trejo, L., Pérez-Marín, M.(2020)Grup d'Investigació en Educació Emocional en Infància i AdolescènciaTrabajo social Hoy, 1(89), pp. 83 - 100. ISSN: 1134-0991
Alonso-Llácer, L.; Barreto, P.; Ramos-Campos, M.; Mesa-Gresa; P.; Lacomba-Trejo, L.; Pérez-Marín, M.(2020)Grup d'Investigació en Educació Emocional en Infància i AdolescènciaPsicooncologia, 17(1), pp. 105 - 116. ISSN: 1696-7240
Alonso-Llácer, L.; Lacomba-Trejo, L.; Pérez-Marín, M.(2020)Grup d'Investigació en Educació Emocional en Infància i AdolescènciaEvidentia (Granada), 17, p. e12754. ISSN: 1697-638X
Lacomba-Trejo, L.; Valero-Moreno, S.; Montoya-Castilla, I.; Pérez-Marín, M.(2020)Grup d'Investigació en Educació Emocional en Infància i AdolescènciaFrontiers In Psychology, 11, pp. 1 - 9. ISSN: 1664-1078
Lacomba-Trejo, L.; Valero-Moreno, S.; Póstigo-Zegarra, S.; Pérez-Marín, M.; Montoya-Castilla, I.(2020)Grup d'Investigació en Educació Emocional en Infància i AdolescènciaRevista de psicología clínica con niños y adolescentes, 7(3), pp. 66 - 72. ISSN: 2340-8340
Casaña-Granell, S.; Lacomba-Trejo, L., Montoya-Castilla, I., Pérez-Marín, M.(2022)Grup d'Investigació en Educació Emocional en Infància i AdolescènciaCurrent Psychology, 41(10), pp. 7271 - 7279. ISSN: 1046-1310
Guasp-Coll, M.; Navarro-Mateu, D.; Lacomba-Trejo, L.; Giménez-Espert, M.C.; Prado-Gascó, V.J.(2022)Grup d'Investigació en Educació Emocional en Infància i AdolescènciaCurrent Psychology, 41, pp. 8718 - 8731. ISSN: 1046-1310
Valero-Moreno, S.; Lacomba-Trejo, L.; Tamarit, A.; Pérez-Marín, M.; Montoya-Castilla, I.(2021)Grup d'Investigació en Educació Emocional en Infància i AdolescènciaJournal Of Pediatric Nursing-Nursing Care Of Children & Families(59), pp. e44 - e51. ISSN: 0882-5963
Lacomba-Trejo, L.; Valero-Moreno, S.; de la Barrera, U.; Pérez-Marín, M.; Montoya-Castilla, I.(2021)Grup d'Investigació en Educació Emocional en Infància i AdolescènciaAnálisis y Modificación de la Conducta, 47(175), pp. 35 - 49. ISSN: 0211-7339
Casaña-Granell, S.; Lacomba-Trejo, L.; Montoya-Castilla, I.; Pérez-Marín, M.(2021)Grup d'Investigació en Educació Emocional en Infància i AdolescènciaQuality of Life Research, 30(8), pp. 2275 - 2286. ISSN: 0962-9343
Guillem, J.; Remón, Y.; Lacomba-Trejo, L.(2020)Grup d'Investigació en Educació Emocional en Infància i AdolescènciaTrabajo social Hoy, 90, pp. 67 - 86. ISSN: 1134-0991
Lacomba-Trejo, L.; Mateu-Mollá, J., Cabajo, E.; Oltra, A.M.; Galán, A.(2021)Grup d'Investigació en Educació Emocional en Infància i AdolescènciaRevista de Psicología de la Salud, 8(1). ISSN: 0214-4859
Alonso-Llácer, L.; Lacomba-Trejo, L., Pérez-Marín, M.(2021)Grup d'Investigació en Educació Emocional en Infància i AdolescènciaRevista de Psicología de la Salud, 8(1). ISSN: 0214-4859
Lacomba-Trejo, L.; Valero-Moreno, S.; Montoya-Castilla, I.; Pérez-Marín, M.(2022)Grup d'Investigació en Educació Emocional en Infància i AdolescènciaPsychology Health & Medicine, 27(3), pp. 613 - 625. ISSN: 1354-8506
Torralba-García, A., Valero-Moreno, S., Lacomba-Trejo, L., & Pérez-Marín, M.(2021)Grup d'Investigació en Educació Emocional en Infància i AdolescènciaRevista de psicología clínica con niños y adolescentes, 8(1). ISSN: 2340-8340
Lacomba-Trejo, L.; García-Cuenca, I.M.; Sanz-Cruces, J.M(2021)Grup d'Investigació en Educació Emocional en Infància i AdolescènciaClínica Contemporánea (Madrid), 12(e3), pp. 1 - 16. ISSN: 1989-9912
Carrillo-Díaz, M.; Lacomba-Trejo, L.; del Valle-González, A., Romero-Maroto, M.; González-Olmo, M.(2021)Grup d'Investigació en Educació Emocional en Infància i AdolescènciaBmc Oral Health, 21(200), pp. 1 - 9. ISSN: 1472-6831
Alonso-Llácer, L.; Lacomba-Trejo, L.; Pérez-Marín, M.(2021)Grup d'Investigació en Educació Emocional en Infància i AdolescènciaMosaico, 78. ISSN: 1887-0600
Domínguez, M.; Lacomba-Trejo, L.; Delas, R.A.(2019)Propuesta de intervención a propósito de un caso: ¿TEL o TEA?.NPunto. ISSN: 2605-0110
Lacomba-Trejo, L.; Delas, R.A.; Domínguez, M.(2019)¿Actividad física para potenciar las HHSS de niños con TDAH?: Una revisión.NPunto. ISSN: 2605-0110
Zaragozá, A.; Soto-Rubio, A.; Lacomba-Trejo, L.; Valero-Moreno, S.; Pérez-Marín, M.(2023)Grup d'Investigació en Educació Emocional en Infància i AdolescènciaCurrent Psychology, 42(8), pp. 6732 - 6751. ISSN: 1046-1310
Carrillo-Díaz, M; Lacomba-Trejo, L.; Romero-Maroto, M.; González-Olmo, M.J.(2021)Grup d'Investigació en Educació Emocional en Infància i AdolescènciaInternational Journal Of Environmental Research And Public Health, 18(13), p. 6983. ISSN: 1661-7827
Guillem, J.; Tapia, M.; Lacomba-Trejo, L.(2021)Grup d'Investigació en Educació Emocional en Infància i AdolescènciaKRONOS, 20(1), pp. 1 - 11. ISSN: 1579-5225
Calderón-Cholbi, A.; Mateu-Mollá, J.; Lacomba-Trejo, L.(2021)Grup d'Investigació en Educació Emocional en Infància i AdolescènciaInformació Psicològica, 121, p. 85-105. ISSN: 0214-347X
Calderón-Cholbi, A.; Mateu-Mollá, J.; Lacomba-Trejo, L.(2021)Grup d'Investigació en Educació Emocional en Infància i AdolescènciaClínica Contemporánea (Madrid), 12(e14), pp. 1 - 14. ISSN: 1989-9912
Ocaña, K.; Lacomba-Trejo, L.; Alonso-Llácer, L.; Pérez-Marín, M.(2021)Grup d'Investigació en Educació Emocional en Infància i AdolescènciaAnálisis y Modificación de la Conducta, 47(175), pp. 3 - 17. ISSN: 0211-7339
Lacomba-Trejo, L.; Mateu-Mollá, J.; Carbajo, E.; Poves, M.; Galán, A.(2021)Grup d'Investigació en Educació Emocional en Infància i AdolescènciaRevista Colombiana de Nefrología, 8(3), pp. 1 - 16. ISSN: 2389-7708
Carrillo-Díaz, M.; Lacomba-Trejo, L.; Pérez-Chicharro, M.; Romero-Maroto, M.;González-Olmo, M.J.(2021)Grup d'Investigació en Educació Emocional en Infància i AdolescènciaChildren-Basel, 8(11), p. 969. ISSN: 2227-9067
Valero-Moreno, S.; Lacomba-Trejo, L.; Montoya-Castilla, I. & Pérez-Marín, M.(2023)Grup d'Investigació en Educació Emocional en Infància i AdolescènciaCurrent Psychology, 42, pp. 19302 - 19315. ISSN: 1046-1310
Valero-Moreno, S.; Lacomba-Trejo, L.; Amador Esparza, N. A.; Pérez-Marín, M. & Montoya-Castilla, I.(2021)Grup d'Investigació en Educació Emocional en Infància i AdolescènciaBoletín Científico Sapiens Research, 11(2), pp. 26 - 36. ISSN: 2215-9312
Juan, K.; Lacomba-Trejo, L.; Pérez-Marín, M.(2021)Grup d'Investigació en Educació Emocional en Infància i AdolescènciaAvances en Psicología Latinoamericana, 39(2), pp. 1 - 17. ISSN: 1794-4724
Calderón-Cholbi, A.; Mateu-Mollá, J.; Lacomba-Trejo, L.(2021)Grup d'Investigació en Educació Emocional en Infància i AdolescènciaFamilia. Revista de Ciencias y Orientación familiar., 59, pp. 159 - 180. ISSN: 1130-8893
Alonso-Llácer, L.; Lacomba-Trejo, L.; Pérez-Marín, M.(2022)Grup d'Investigació en Educació Emocional en Infància i AdolescènciaPsicología y salud, 32(1), pp. 161 - 170. ISSN: 1405-1109
Calderón-Cholbi, A.; Delhom, I.; Mateu-Mollá, J.; Lacomba-Trejo, L.(2021)Grup d'Investigació en Educació Emocional en Infància i AdolescènciaApuntes de Psicología, 39(2), pp. 95 - 102. ISSN: 0213-3334
Alonso-Llácer, L.; Lacomba-Trejo, L.; Pérez-Marín, M.(2021)Grup d'Investigació en Educació Emocional en Infància i AdolescènciaMédicas UIS, 34(3), pp. 85 - 92. ISSN: 0121-0319
López-Miralles, M.; Lacomba-Trejo, L.; Valero-Moreno, S.; Benavides, G.; Pérez-Marín, M.(2022)Grup d'Investigació en Educació Emocional en Infància i AdolescènciaJournal Of Pediatric Nursing-Nursing Care Of Children & Families(64), pp. e61 - e68. ISSN: 0882-5963
Valero-Moreno, S.; Lacomba-Trejo; L; Coello Nieto, MF; Herrera Puente, JS; Chocho Orellana, AX; Samper García, P; Pérez-MarínM; Montoya-Castilla, I(2022)Grup d'Investigació en Educació Emocional en Infància i AdolescènciaRevista de psicología clínica con niños y adolescentes, 9(1), pp. 1 - 8. ISSN: 2340-8340
González-Olmo, M.J.; Lacomba-Trejo, L.; Delgado-Ramos, B.; Romero-Maroto, M.; Carrillo-Diaz, M.(2022)Grup d'Investigació en Educació Emocional en Infància i AdolescènciaActa Odontologica Scandinavica. ISSN: 0001-6357
Calderón-Cholbi, A; Delhom, I.; Mateu-Mollá, J.; Lacomba-Trejo, L.(2022)Grup d'Investigació en Educació Emocional en Infància i AdolescènciaRevista de Psicología de la Salud, 10(1), pp. 140 - 156. ISSN: 0214-4859
Rodríguez,P; Lacomba-Trejo,L; Valero-Moreno,S; Montoya-Castilla,I; Pérez-Marín,M(2022)Grup d'Investigació en Educació Emocional en Infància i AdolescènciaInternational Journal Of Environmental Research And Public Health, 19(6), pp. 3162(1) - 3162(15). ISSN: 1661-7827
Herrera,J.S ; Lacomba-Trejo,L; Valero-Moreno,S; Montoya-Castilla,I;Pérez-Marín,M.(2022)Grup d'Investigació en Educació Emocional en Infància i AdolescènciaChildren-Basel, 9(3), pp. 439(1) - 439(11). ISSN: 2227-9067
Coello, M.F.; Valero-Moreno, S.; Herrera, J.S.; Lacomba-Trejo, L.; & Pérez-Marín, M.(2022)Grup d'Investigació en Educació Emocional en Infància i AdolescènciaThe Journal of Psychology: interdisciplinary and applied, 15(50), pp. 381 - 394. ISSN: 0022-3980
Lacomba-Trejo, L.; Mateu-Mollá, J.; Bellegarde-Nunes, M.D.; Delhom, I.(2022)Grup d'Investigació en Educació Emocional en Infància i AdolescènciaInternational Journal Of Environmental Research And Public Health. ISSN: 1661-7827
Delhom, I.; Bellegarde-Nunes, M.D.; Mateu-Mollá, J.; Lacomba-Trejo, L.(2023)Grup d'Investigació en Educació Emocional en Infància i AdolescènciaRevista de Psicología de la Salud. ISSN: 0214-4859
Schoeps, K.; Tamarit, A.; de la Barrera, U.; Lacomba-Trejo, L.; Montoya-Castilla, I.(2022)Grup d'Investigació en Educació Emocional en Infància i AdolescènciaPsychological Reports. ISSN: 0033-2941
Lacomba-Trejo, L.; Schoeps, K.; Valero-Moreno, S.; del Rosario, C.; Montoya-Castilla, I.(2022)Grup d'Investigació en Educació Emocional en Infància i AdolescènciaJournal of School Health, 92(9), pp. 864 - 872. ISSN: 0022-4391
Macías-Gil, M.; Lacomba-Trejo, L.; Pérez-Marín, M.(2022)Grup d'Investigació en Educació Emocional en Infància i AdolescènciaPsocial: revista de investigación en psicología social, 8(1), pp. 3-1 - 3-15. ISSN: 2422-619X
Lacomba-Trejo, L.; Calderón-Cholbi, A.; Delhom, I.(2022)Analysis of predictors of stress during confinement by COVID-19 in Spain.Actas Españolas de Psiquiatria, 50(4), pp. 169 - 167. ISSN: 1139-9287
Dominguez-Rodriguez, A.; Martínez-Arriaga, R.J.; Herdoiza-Arroyo, P.E.; Bautista-Valerio, E.; Rosa-Gómez, A.; Castellanos Vargas, R.O.; Lacomba-Trejo, L.; Mateu-Mollá, J.; Lupercio, M.J.; Figueroa, J.A.; Ramírez, F.R.(2022)E-Health Psychological Intervention for COVID-19 Healthcare Workers: Protocol for its Implementation and Evaluation.International Journal of Environmental Health Research, 19, p. 12749. ISSN: 0960-3123
Delhom, I.; Mateu-Mollá, J.; Lacomba-Trejo, L.(2022)Grup d'Investigació en Educació Emocional en Infància i AdolescènciaFrontiers In Psychiatry, 13, p. 976363. ISSN: 1664-0640
Cano-López, L.M., Valero-Moreno, S., Lacomba-Trejo, L., & Pérez-Marín, M.(2022)Grup d'Investigació en Educació Emocional en Infància i AdolescènciaEuropean Review Of Applied Psychology-Revue Europeenne de Psychologie Appliquee, 72(6), pp. 100794 - 100794. ISSN: 1162-9088
Lacomba-Trejo, L.; Portugal, A.; Diniz-Vieira, A.; Sotero, L.; Major, S.; Relvas, A.P.(2023)Preditores de psicopatologia: presença ou ausência de doença crónica e ameaça percibida de COVID-19.Territorium: Revista Internacional de Riscos, 30(1), pp. 77 - 84. ISSN: 0872-8941
Lacomba-Trejo, L., Valero-Moreno, S., Montoya-Castilla, I., & Pérez-Marín, M.(2023)Grup d'Investigació en Educació Emocional en Infància i AdolescènciaRevista de Psicología de la Salud, 11(1), pp. 37 - 47. ISSN: 0214-4859
Sanchis-Giménez, L.; Lacomba-Trejo, L.; Prado-Gascó, V.; Giménez-Espert, M.d.C.(2023)Grup d'Investigació en Educació Emocional en Infància i AdolescènciaHealthcare, 11, p. 1119. ISSN: 2227-9032
Lacomba-Trejo, L.; Calderón-Cholbi, A.(2021)¿Es el apego un factor protector de psicopatología? Resultados del confinamiento por COVID-19.Revista de Investigación en Psicología Social, 9(1), pp. 15 - 23. ISSN: 2362-6364
Calderón-Cholbi, A.; Lacomba-Trejo, L.(2020)Apoyo social y estrés durante el confinamiento por COVID-19.Revista de Investigación en Psicología Social. ISSN: 2362-6364
Coello, M.F.; Valero-Moreno, S.; Lacomba-Trejo, L.; Pérez-Marín, M.(2023)Grup d'Investigació en Educació Emocional en Infància i AdolescènciaRevista sobre la infancia y la adolescencia, 24, pp. 1 - 13. ISSN: 2174-7210
Coello, M.F.; Valero-Moreno, S.; Lacomba-Trejo, L.; Pérez-Marín, M.(2023)Ajuste psicoemocional en la era COVID-19 en adolescentes de Ecuador: análisis de dos momentos temporales.Revista sobre la infancia y la adolescencia, 24, pp. 1 - 13. ISSN: 2174-7210
Relvas, A.P.; Lacomba-Trejo, L.; Portugal, A.; Chiarolanza, C.; Major, S.; Rosa, C.; Sotero, L.; Randall, A.K.(2023)Grup d'Investigació en Educació Emocional en Infància i AdolescènciaCognitive Therapy and Research. ISSN: 0147-5916
Schoeps, K., Lacomba-Trejo, L., Valero-Moreno, S., del Rosario, C., Montoya-Castilla, I.(2023)Grup d'Investigació en Educació Emocional en Infància i AdolescènciaPsicologia Educativa, 29(2), pp. 167 - 175. ISSN: 1135-755X
Campos-Arregui, S.; Lacomba-Trejo, L.; Valero-Moreno, S.; Pérez-Marín, M.(2023)Grup d'Investigació en Educació Emocional en Infància i AdolescènciaAnuario de Psicología, 52(2), pp. 43 - 51. ISSN: 0066-5126
Pérez-Marín, M.; Lacomba-Trejo, L.; Valero-Moreno, S.; Montoya-Castilla, I.(2023)Grup d'Investigació en Educació Emocional en Infància i AdolescènciaMosaico, 84, pp. 23 - 36. ISSN: 1887-0600
Delhom, I.; Calderón-Cholbi, A. ; Lacomba-Trejo, L.(2024)Grup d'Investigació en Educació Emocional en Infància i AdolescènciaEuropean Review Of Applied Psychology-Revue Europeenne de Psychologie Appliquee. ISSN: 1162-9088
Lacomba-Trejo, L.; Valero-Moreno, S.; Coello, M.F.; Montoya-Castilla, I.; Pérez-Marín, M(2023)Grup d'Investigació en Educació Emocional en Infància i AdolescènciaRevista Latinoamericana de Psicologia, 55, pp. 130 - 139. ISSN: 0120-0534
Talmón-Knuser, F.; González-Sala, F.; Lacomba-Trejo, L.; Samper, P.(2023)Grup d'Investigació en Educació Emocional en Infància i AdolescènciaChildren-Basel, 10(12), p. 1892. ISSN: 2227-9067
Postigo-Zegarra, S.; Schoeps, K.; Pérez-Marín, M.; Lacomba-Trejo, L.; Valero-Moreno, S.(2024)Grup d'Investigació en Educació Emocional en Infància i AdolescènciaFrontiers In Psychology, 14. ISSN: 1664-1078
Talmón-Knuser, F.; Soler, M.; González-Sala, F.; Lacomba-Trejo, L.; Samper-García, P.(2024)Grup d'Investigació en Educació Emocional en Infància i AdolescènciaChildren-Basel. ISSN: 2227-9067
Pérez-Marín, M.; Lacomba-Trejo, L.; Giménez-Benavent, S.; Rodríguez-Fernández, A.A.; Aguilar Garcia-Iturrospe, E.J.; Albiñana-Cruz, N.; Andreu, Y.; Badenes-Ribera, L.; Beleña-Mateo, A.; Benavides-Gil, G.; Carrillo-Díaz, M.; Castro-Calvo, J.; Checa-Esquiva, I.; Cotolí-Crespo, A.; Dasi, F.; De la Barrera, U.; Esteras-Peña, J.; Fuentes-Durá, I.; Garcia-Soriano, G.; Gil-Juliá, B.; Iranzo-Tatay, C.; Lucas-Molina, B.; Martínez-Besteiro, E.; Montoya-Castilla, I.; Muñoz-Navarro, R.; Nardi-Rodríguez, A.; Ordóñez-López, A.; Palomares-Montero, D.; Pamies-Aubalat, L.; Pons-Cañaveras, D.; Roncero, M.; Roselló-Millet, P.M.; Schoeps, K.; Serrano-Pastor, L.; Tamarit, A.; Tomás-Miguel, J.M.; Valero-Moreno, S.; Velert-Jiménez, S.; Viguer-Seguí, M.P.; Zacarés-González, J.J.(2024)Grup d'Investigació en Educació Emocional en Infància i AdolescènciaCurrent Psychology, 43, pp. 22333 - 22345. ISSN: 1046-1310
Lacomba-Trejo, L.; Delhom, I.; Donio-Bellegarde, M.; Mateu-Mollá, J.(2024)Grup d'Investigació en Educació Emocional en Infància i AdolescènciaRevista Latinoamericana de Psicologia, 56, pp. 45 - 54. ISSN: 0120-0534
Espuig, A.; Pons-Vinent, M.; Carbajo, E.; Lacomba-Trejo, L.(2024)Grup d'Investigació en Educació Emocional en Infància i AdolescènciaNursing Reports, 14(4), pp. 2629 - 2639. ISSN: 2039-4403
Lacomba-Trejo, L.; Quezada-Gaibor, K.; Gomis-Pomares, A.; Prado-Gascó, V.; Villanueva, L.(2024)Grup d'Investigació en Educació Emocional en Infància i AdolescènciaCurrent Psychology, 43(39), pp. 30926 - 30936. ISSN: 1046-1310
Relvas, A.P.; Portugal, A.; Lacomba-Trejo, L.; Major, S.; Sotero, L.; Agostinho, R.; Moreira, M.; Randall, A.K.(2024)Grup d'Investigació en Educació Emocional en Infància i AdolescènciaJournal of Marital and Family Therapy. ISSN: 0194-472X
Tamarit, A.; Giménez-Espert, M.d.C.; Lacomba-Trejo, L.; Prado-Gascó, V.(2024)Grup d'Investigació en Educació Emocional en Infància i AdolescènciaHealthcare, 12(24), p. 2546. ISSN: 2227-9032
Lacomba-Trejo, L.; Casaña-Granell, S.; Montoya-Castilla, I.; Pérez-Marín, M.(2025)Grup d'Investigació en Educació Emocional en Infància i AdolescènciaRevista de Psicología de la Salud, 13(1). ISSN: 0214-4859
Gomis-Pomares, A.; Lacomba-Trejo, L.; Villanueva, L.(2025)Grup d'Investigació en Educació Emocional en Infància i AdolescènciaJournal of Child and Adolescent Trauma. ISSN: 1936-1521
Delhom, I.; Mateu-Mollá, J.; Donio-Bellegarde, M.; Lacomba-Trejo, L.(2025)Grup d'Investigació en Educació Emocional en Infància i AdolescènciaRevista de Psicología de la Salud, 13(1), pp. 107 - 122. ISSN: 0214-4859
Santamaría-Gutiez, R., González-Sala, F., Lacomba-Trejo, L.(2025)Grup d'Investigació en Educació Emocional en Infància i AdolescènciaJournal of Loss & Trauma. ISSN: 1532-5024
Espuig, A., Lacomba-Trejo, L., González-Sala, F.(2025)Grup d'Investigació en Educació Emocional en Infància i AdolescènciaChildren-Basel, 12, p. 243. ISSN: 2227-9067
Calderón-Cholbi, A.; Toumeh-Soriano, C.; Mateu-Mollá, J.; Lacomba-Trejo, L.(2025)Grup d'Investigació en Educació Emocional en Infància i AdolescènciaRevista de psicología clínica con niños y adolescentes, 12(2), pp. 90 - 97. ISSN: 2340-8340
Tamarit, A.; Lacomba-Trejo, L.; González-Sala, F.(2025)Grup d'Investigació en Educació Emocional en Infància i AdolescènciaChildren-Basel, 12(6), p. 693. ISSN: 2227-9067
Santamaría-Gutiez, R.; Martínez-Corredor, S.; González-Sala, F.; Lacomba-Trejo, L.(2025)Grup d'Investigació en Educació Emocional en Infància i AdolescènciaJournal of Marital and Family Therapy, 5(2), p. e7001. ISSN: 0194-472X
Publicacions en revistes
Lacomba-Trejo, L., Perea-Albujer, F., Díaz-Vives, A., y Montoya, I.,(2015).Inteligencia emocional en la adolescencia y apego con los iguales.I Internacional Congress of Clinical and Health Psychology with Children and Adolescents. Book of abstracts. José P. Espada y María T. Gonzálvez (Compiladores)... (pp. 116 - 116)..
Casaña-Granell, S.; Lacomba-Trejo, L.; Montoya-Castilla, I.; Pérez-Marín, M.,(2016).Autoestima y Autoconcepto Físico en Pacientes Pediátricos Diagnosticados de Talla Baja.II Jornadas Internacionales 'Educando en Emociones: Adolescencia y Bienestar'. Compilación de trabajos presentados... (pp. 35 - 43)..
Casaña-Granell, S.; Lacomba-Trejo, L.; Montoya-Castilla, I.; Pérez-Marín, M.,(2016).Bienestar Emocional y Estilo Parental en Pacientes Pediátricos Diagnosticados de Talla Baja.II Jornadas Internacionales 'Educando en Emociones: Adolescencia y Bienestar'. Compilación de trabajos presentados... (pp. 44 - 54)..
Lacomba-Trejo, L.; Casaña-Granell, S.; Montoya-Castilla, I.; Pérez-Marín, M.,(2016).Diabetes Mellitus Tipo 1 en la Adolescencia: Bienestar Psicológico y Autoestima.II Jornadas Internacionales 'Educando en Emociones: Adolescencia y Bienestar'. Compilación de trabajos presentados... (pp. 116 - 123)..
Lacomba-Trejo, L.; Casaña-Granell, S.; Montoya-Castilla, I.; Pérez-Marín, M.,(2016).Cuidador Principal de Adolescente con Diabetes Mellitus Tipo 1: Apego, Ansiedad y Depresión.II Jornadas Internacionales 'Educando en Emociones: Adolescencia y Bienestar'. Compilación de trabajos presentados... (pp. 108 - 115)..
Lacomba-Trejo, L.; Valero-Moreno, S.,(2017).La cara oculta de mamá: un caso de síndrome de Munchaüsen.Manual de Casos Clínicos III Concurso de casos clínicos de psicología, terapia ocupacional, TCAE y fisioterapia... (pp. 113 - 122)..
Montoya-Castilla. I.; Lacomba Trejo, L.; Ordóñez López, A.; González Barrón, R.,(2015).Vínculos de apego e inteligencia emocional en la adolescencia.Proceedings of 8th International and 13th National Congress of Clinical Psychology.. (pp. 22 - 29)..
Valero-Moreno, S.,& Lacomba-Trejo., L.,(2018).¿Es solo sensación de vacío? Un caso de patología dual.Manual de Casos Clínicos IV Concurso de casos clínicos miscelánea.. (pp. 248 - 263)..
Lacomba-Tejo, L., Ibáñez, T., Albert, D., García, A., Miguel, M., Lloria, J., Sanz, M.P., Carulla, P., Mateu, J., Romero, A., y Chaves, A.,(2018).I Congreso Internacional Intersanitario: compilación de trabajos presentados... (pp. 1 - 196)..
Lacomba-Tejo, L.; Ibáñez, T.; Albert, D.; García, A.; Miguel, M.; Lloria, J.; Sanz, J.; Carulla, P.; Mateu, J.; Romero, A.; y Chaves, A.,(2018).I Congreso Internacional Intersanitario: compilación de pósteres presentados... (pp. 1 - 108)..
Ribera-Asensi, O., Valero-Moreno, S., y Lacomba-Tejo, L.,(2018).Actualización en epilepsia y rol del neuropsicólogo clínico.I Congreso Internacional Intersanitario: compilación de trabajos presentados.. (pp. 196 - 211)..
Conesa-Delgado, D., Lacomba-Tejo, L., y Valero-Moreno, S.,(2018).Efectos del consumo de etanol sobre la memoria espacial en animales.I Congreso Internacional Intersanitario: compilación de trabajos presentados.. (pp. 37 - 49)..
Prado-Gascó, V., y Lacomba-Tejo, L.,,(2018).Calidad de Vida... (pp. 1 - 144)..
Lacomba-Tejo, L., Casaña-Granell, S., Valero-Moreno, S., Pérez-Marín, M., y Montoya-Castilla. I.,(2018).Adolescente con diabetes mellitus tipo 1: sintomatología depresiva y estilos parentales.Calidad de Vida y Salud.. (pp. 137 - 157)..
Valero-Moreno, S., Ribera-Asensi, O., Lacomba-Tejo, L., Casaña-Granell, S., Pérez-Marín, M., Montoya-Castilla. I., Castillo-Corullón, S., Escribano-Montaner, M.,(2018).Ansiedad y depresión: impacto en la percepción de amenaza de la enfermedad pediátrica y neumológica.Calidad de Vida y Salud.. (pp. 65 - 85)..
Lacomba-Trejo, L.; Valero-Moreno, S.; Pérez-Marín, M.; Montoya-Castilla, I.,(2019).Salud y estrés percibido en el cuidador principal: estudio comparativo entre asma bronquial y diabetes mellitus tipo I.Libro del capítulos del IV Congreso Nacional de Psicología e International Symposium on Psychological Prevention... (pp. 181 - 188)..
Manso-Herrero, I.; Lacomba-Trejo, L.,(2019).Propuesta de programa de intervención para personas con demencia tipo Alzheimer leve de inicio tardío.La promoción del a Salud desde la Psicología.. (pp. 227 - 245)..
Lacomba-Trejo, L.; Valero-Moreno, S.; Ribera-Asensi, O.; Pérez-Marín, M.,(2019).Adolescente con diabetes mellitus tipo 1: percepción de amenaza de enfermedad y ajuste psicológico.Promoción de la Salud en Psicología.. (pp. 197 - 210)..
Rubio, R.; Lacomba-Trejo, L.; Santos, S.,(2019).Propuesta de intervención basada en TICS para niños de 9 a 12 años con dislexia.La promoción del a Salud desde la Psicología.. (pp. 375 - 400)..
Santos, S.; Lacomba-Trejo, L.; Rubio, R.,(2019).Propuesta de intervención a propósito de un caso de discapacidad intelectual grave y retraso psicomotor.La promoción de la Salud en Psicología.. (pp. 401 - 425)..
Laura Lacomba-Trejo & Marian Pérez-Marín,(2021).Abriendo tabúes en psicología: Suicidio, concepto y práctica (Material docente de proyecto de innovación educativa)... (pp. 1 - 88)..
Laura Lacomba-Trejo, Selene Valero-Moreno, Inmaculada Montoya-Castilla and Marián Pérez-Marín,(2022).Psychosocial Factors and Chronic Illness as Predictors for Anxiety and Depression in Adolescence.García-Fernández, J. M., Gonzálvez, C., Sanmartín, R., Vicent, M., Martín, N. L. S., eds. (2022). Understanding Socioemotional and Academic Adjustment During Childhood and Adolescence, Volume I. Lausanne: Frontiers Media SA. doi: 10.3389/978-2-88974-534-0.. Volum. I . (pp. 92 - 100)..
Delhom, I.; Mateu-Mollá, J.; Lacomba-Trejo, L., Donio-Bellegarde, M.,(2022).Inteligencia emocional como factor de protección ante el malestar emocional en el profesorado.Inteligencia emocional en entornos educativos: evidencias científicas.. (pp. 27 - 30)..
Delhom, I.; Mateu-Mollá, J.; Lacomba-Trejo, L., Donio-Bellegarde, M.,(2022).Estudiantes de máster de profesorado: inteligencia emocional, bienestar y resiliencia.Inteligencia emocional en entornos educativos: evidencias científicas.. (pp. 43 - 46)..
Montoya-Castilla, I., Schoeps, K., Postigo-Zegarra, S., Tamarit, A., Mónaco, E., Lacomba-Trejo, L., De la Barrera, U., Valero-Moreno, S.,(2021).Módulo I 'Educación socioemocional en la primera infancia.Curso 'Primera Infancia: Claves e Innovación.. (pp. . - .)..
Schoeps, K.; Lacomba-Trejo, L.; De la Barrera, U.; Póstigo-Zegarra, S.,(2022).Los previos de la entrevista.Manual de la entrevista psicológica: saber escuchar, saber preguntar. 2ª Edición.. (pp. 59 - 82)..
Andreu, A.C.; Llop, R.; Lacomba-Trejo, L.,(2022).La entrevista en el ámbito legal y forense.Manual de la entrevista psicológica. Saber escuchar, saber preguntar. 2ª edición.. (pp. 339 - 358)..
Lacomba-Trejo, L.; Calderón-Cholbi, A.; Cañero, M.,(2022).Suicidio: de la conceptualización a la prevención... (pp. 1 - 196)..
Lacomba-Trejo, L.; Valero-Moreno, S.; de la Barrera, U.; Schoeps, K.; Mónaco, E.; Tamaritf, A.; Rodríguez, E.; Gil-Juliá, B.; Martínez-Besteiro, E.; García-Soriano, G.; Montoya-Castilla, I.; Pérez-Marín, M.,(2022).Intervención psicoeducativa en estudiantes de psicología sobre el suicidio mediante una conferencia y la realización de un botiquín emocional.Aprender haciendo, cultura maker.. (pp. 707 - 717)..
Castro-Calvo, J.; Pons-Cañaveras, D.; Beltrán-Martínez, P.; Atienza-González, F.; Bellver-Pérez, A.; De la Barrera,, U.; Díaz-Martínez, A.; Juan-Hidalgo, A.; Lacomba-Trejo, L.; Mira-Pastor, A.; Mónaco, E.; Montoya-Castilla, I.; Schoeps, K.; Silva-Silva, C.; Wrzesien, M.E.,(2022).Análisis de la calidad de exámenes de alternativa múltiple a través de la teoría de respuesta al item: aplicación en la asignatura de 'Evaluación Psicològica'.Aprender haciendo, cultura maker.. (pp. 379 - 391)..
Delhom, I.; Campos, M.d.C.; Lacomba-Trejo, L.; Mateu-Mollá, J.,(2022).Relación entre la práctica de ejercicio físico y la soledad y el bienestar psicológico en adultos mayores.Investigando la Salud y el Envejecimiento para actuar desde la evidencia.. (pp. 51 - 58)..
Lacomba-Trejo, L.; Schoeps, K.; Valero-Moreno, S.; Tamarit, A.; de la Barrera, U.; Mónaco, E.; Rodríguez, E.; García-Soriano, G.; Gil-Juliá, B.; Martínez-Besteiro, E.; Montoya-Castilla, I.; Pérez-Marín, M.,(2022).Mitos sobre el suicidio en ámbito universitario: propuesta de formación mediante conferencias y botiquín emocional.Libro de actas CIMIE22 de AMIE.. (pp. 1 - 3)..
Lacomba-Trejo, L., Valero-Moreno, S., Montoya-Castilla, I.,(2022).Intervención en trastornos relacionados con traumas y estrés.Material Experto Cognitivo Conductual para la ansiedad, la depresión y el estrés...
González-Sala, F.; Martí-Vilar, M.; Lacomba-Trejo, L.; Carrasco-Reig, M.,(2024).Estrés i corresponsabilitat familiar en la cura de xiquets i xiquetes amb trastorn de l'espectre autista.Litertura il·lustrada, génere i polítiques inclusives. Discursos, representacions i traduccions al voltant de la corresponsabilitat i la conciliació... (pp. 12 - 16)..
Mateu-Mollá, J.; & Lacomba-Trejo, L.,(2023).Métodos de investigación cualitativa paso a paso: material docente... (pp. 1 - 84)..
Mateu-Mollá, J.; Lacomba-Trejo, L.,(2023).Análisis de datos en el ámbito de la investigación... (pp. 1 - 225)..
Mateu-Mollá, J.; Lacomba-Trejo, L.,(2023).Material docente: ¿cómo hacer una revisión sistemática? Claves y recursos... (pp. 1 - 56)..
Mateu-Mollá, J.; Lacomba-Trejo, L.,(2023).Material docente teórico y práctico: terapias psicológicas en los trastornos de ansiedad y adaptativos... (pp. 1 - 195)..
Lacomba-Trejo, L.,(2023).Material docent: psicologia clínica infanto-juvenil... (pp. 1 - 205)..
Lacomba-Trejo, L.,(2023).Introducción al abordaje multidisciplinar de la alergia a lo largo del ciclo vital: factores psicosociales... (pp. 1 - 90)..
Lacomba-Trejo, L.; Mónaco, E.,(2023).Estudio del impacto de una formación sobre suicidio en estudiantes universitarios.En digital: experiencias y reflexiones para el uso de la tecnología en educación.. (pp. 307 - 317)..
Lacomba-Trejo, L.; Aguilar, E.J.; Albiñana, N.; Andreu, Y.; Badenes-Ribera, L.; Benavides, G.; Beleña , A.; Carrillo-Díaz, M.; Castro-Calvo, J.; Checa, I.; Cotolí-Crespo,A.; Dasí Fernández, F.; de la Barrera Marzal, U.; Esteras, J.; García-Soriano, G.; Gil, B.; González-Olmo, M.J.; Iranzo, M.C., Lucas, B.; Nardi, A.; Martínez-Besteiro, E.; Montoya-Castilla, I.; Muñoz, R.; Ordóñez, O.; Pamies, L.; Palomares, D.; Pons , D.; Roselló-Millet, P.M.; Roncero, M.; Schoeps, K.; Serrano, L.; Tamarit, A.; Valero-Moreno, S.; Velert-Jiménez, S.; Viger, P.; Zacarés,J.J.; Pérez-Marín, M.,(2023).Formación sobre suicidio en los grados universitarios en España: una necesidad.Libro de actas CIMIE23 de AMIE.. (pp. 1 - 3)..
Altres Publicacions
Campus de Blasco Ibáñez
Av. Blasco Ibáñez, 21
46010 València (València)
- MONTOYA CASTILLA, INMACULADA
- PDI-Catedratic/a d'Universitat