
“No és un drama, és un canvi”: una campanya sobre Comerç Just que et farà reflexionar (i participar)
La Universitat de València acull del 12 al 25 de maig una de les campanyes
finalistes del concurs interuniversitari Justo i Punch, una iniciativa dirigida a l'estudiantat de tota Espanya per a dissenyar propostes de sensibilització sobre el Comerç Just i el consum responsable.
Esta campanya posa el focus en com les nostres decisions de consum poden generar un impacte real, i el fa amb un llenguatge pròxim i visual, especialment pensat per a connectar amb l'entorn universitari.
Perquè canviar hàbits no és un drama, però seguir com si res… sí que ho és.
📍Activitat: Dilluns 19 de maig
En l'hall entre la Facultat de Farmàcia i l'Aulari interfacultatiu, s'instal·laran
dos panells participatius en els quals podràs descobrir el “verdader preu” d'alguns productes de consum diari i deixar la teua reflexió en el mural. Samarretes,café, xocolate i altres objectes et convidaran a pensar en el seu cost real, més enllà de l'etiqueta.
🎁 A més, hi haurà degustacions de productes de Comerç Just i un sorteig entre les persones participants.
Si vols saber més sobre com consumir de forma més justa i responsable sense renunciar al que t'agrada, no t'ho perdes.
💬 No és un drama, és un canvi. Suma't al Comerç Just.