UVcooperacióUniversitat de València Logo del portal

Les ajudes de cooperació de personal de la Universitat de València tenen per objecte sufragar les despeses de viatge, allotjament i manutenció d'estades de mobilitat amb finalitats de cooperació que realitze el personal de la Universitat de València.

Pots consultar com han sigut les estances d'alguns professors en aquesta noticia

 

Convocatòria d'ajudes mobilitat per a cooperació del personal de la Universitat de València l'any 2024

Publicació al Tauler d'Anuncis de l' Universitat de València

Termini de sol·licituds del 19 desembre 2023 al 15 novembre 2024.

Les sol·licituds es presentaran únicament a través del formulari específic d'aquesta convocatòria del registre electrónic de la UV, adjuntant la documentació:

  • Carta d'invitació signada i segellada pel centre receptor amb la proposta de l'activitat a realitzar durant la seua estada. El personal d'administració i serveis adjuntarà una memòria detallada que relacione aquestes activitats amb el seu lloc de treball.

Els ajudes financen estades de fins a tres mesos de durada ininterromputs, amb una quantia màxima de 3.000 euros per persona beneficiària i per a una única estada que podrà cobrir els següents conceptes:

  • Els despeses de viatge d'anada i volta en un mitjà de transport públic, en tarifa turista.
  • Les despeses d'allotjament i manutenció en funció de la duració i el país receptor, d'acord amb la normativa de la UV.

Una vegada concedida l'ajuda la persona beneficiaria aportarà el document de concessió, que indica els conceptes inclosos en l'ajuda, a la unitat gestora del departament al que estiga adscrit, i la unitat gestora reatlizará la comissió de serveis corresponent al viatge, d'acord amb el manual d'execució pressupostària.

Finalitzat el viatge, la unitat gestora enviarà la comissió de serveis signada a outgoing@uv.es per a la seua aprovació, i el Servei de Relacions Internacionals i Cooperació realitzarà el traspàs de crèdit de l'import efectivament gastat a la clau orgànica general de la unitat gestora.

El beneficiari haurà d'emplenar i enviar a outgoing@uv.es, en un termini d'un mes després de la finalització, l'informe final: Ajudes per al viatge del personal UV - Informe final

 


 

Convocatòria d'ajudes de mobilitat per a cooperació del personal de la Universitat de València l’any 2023

Publicació al Tauler d'Anuncis de l' Universitat de València

Concessió de les ajudes de l'any 2023 i llista d'espera 

Termini de sol·licituds tancat per esgotament del crèdit pressupostari amb data 16 maig 2023.

Les sol·licituds es presentaran únicament a través del formulari específic d'aquesta convocatòria  del registre electrónic de la UV, adjuntant la carta d'invitació signada i segellada pel centre receptor amb la proposta de l'activitat a realitzar durant l'estada. 

Els ajudes financen estades de fins a tres mesos de durada ininterromputs, a realitzar durant l'any 2023 i, en qualsevol cas, amb data d'inici posterior a la publicació d'aquesta convocatòria i amb data de finalització anterior al 15 de desembre de 2023. Les sol·licituds hauran de presentar-se, com a mínim, un mes abans de l'inici de l'activitat.

La comissió de serveis corresponent al viatge s'ha de realitzar en el departament, d'acord amb el manual d'execució pressupostària. El beneficiari haurà d'aportar el document de concessió, que indica el destí i l'import màxim per a la tramitació.

L'ajuda econòmica inclourà una quantia màxima de 3.000 euros per persona beneficiària i per a una única estada. Aquesta quantia podrà cobrir els següents conceptes:

a)  Les despeses de viatge d'anada i volta en un mitjà de transport públic, en tarifa turista.

b)  Les despeses d'allotjament i manutenció en funció de la duració i el país receptor, d'acord amb la normativa de la UV.

Després de l'enviament a coop@uv.es de la comissió de serveis per a la comprovació es traspassarà l'import efectivament gastat de l'ajuda a la clau orgànica general del departament.

El beneficiari haurà d'emplenar i enviar a coop@uv.es un informe final de l'estada conforme al “Annex II: Informe Final” en un termini d'un mes després de la seua finalització.

 


 

Convocatòria d'ajudes de mobilitat per conveni marc entre la Universitat de València i altres institucions d'educació superior estrangeres de cooperació 2022

Publicació en el Tauló oficial de la Universitat de València

Termini de sol·licituds del 25 gener al 15 de novembre 2022.

Sol·licituds:

Les sol·licituds per a participar en esta convocatòria, així com la documentació que s'acompanye, es realitzaran únicament mitjançant el formulari de la sede electrònica i hauran de presentar-se amb un mínim d'un mes d'antelació a l'inici de l'activitat. 

La sol·licitud electrónica se acompañará de la siguiente documentación

Modalidad 1 - Ajudes per a viatges:

  • Carta d'invitació signada i segellada per la Universitat de destí amb la proposta de l'activitat a realitzar durant l'estada. 

Les sol·licituds presentades pel Personal d'Administració i Serveis hauran d'anar acompanyades per una memòria detallada que relacione aquestes tasques amb el seu lloc de treball.

Modalitat 2 - Ajudes per a estades:

  • Anexo II carta d'invitació del del sol·licitant de la UV amb indicació de la proposta de l'activitat docent a realitzar durant l'estada, les dates i el vistiplau del Departament/Institut.
    Còpia del passaport de la persona convidada.
    Carta o document acreditatiu de la vinculació contractual del beneficiari convidat amb la Universitat de procedència.

Justificació:

En el termini de 15 dies des de la finalització del viatge o l'estada, s'annexarà a l'expedient de la seu electrònica la següent documentació justificativa:

Modalidad 1 - Ayudas para viajes:

  • Anexo III Informe final viatge. En el cas que el viatge incloga altres despeses que es gestionen des del Departament/Institut, haurà de constar.
    Bitllets o targetes d'embarcament del viatge realitzat.
    Justificant del pagament del bitllet d'avió: factura o rebut.
    Certificat d'assistència amb indicació de les dates expedit pel responsable de la Universitat de destí.
    S'enviarà l'imprés de comissió de serveis al beneficiari per a la seua signatura i la del Director/a del Departament, o responsable directe, en el cas del PAS, per a realitzar el pagament de l'ajuda.

Modalitat 2 - Ajudes per a estades:

  • Annex V - Informe final estada. Ha de ser emplenat i enviat per la persona responsable de la Universitat de València.
    El Col·legi Major remetrà directament al Servei de Relacions Internacionals i Cooperació el càrrec de l'estada de la persona convidada.