Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Edifici

Del 20 al 22 de setembre se celebrarà a Madrid l'IX Congrés espanyol d'aprenentatge servei en Educació Superior

• 27 d'abril de 2018

El 20 de setembre començarà a Madrid l'IX Congrés espanyol i I europeu d'aprenentatge servei en Educació Superior. El congrés finalitzarà dos dies més tard.

L'Associació Xarxa Universitària d'Aprenentatge-Servei, juntament amb la Xarxa Universitària d'Aprenentatge-Servei i “Europe Engage”, la xarxa europea d'aprenentatge-servei en l'Educació Superior, es complau a anunciar l'IX Congrés Español i I Europeu d'Aprenentatge-Servei en Educació Superior, organitzat per la Universitat Autònoma de Madrid, la Universitat Pontifícia Cometes i la Universitat Nacional d'Educació a Distància. L'esdeveniment tindrà lloc a Madrid els dies 20 al 22 de setembre de 2018.