Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Edifici

El 17 d’octubre la Universitat de València acollirà les II Jornades d'Aprenentatge-Servei Universitari

• 3 d'octubre de 2018

El 17 d’octubre es celebraran en la Biblioteca de Ciències "Eduard Boscà" del Campus de Burjassot de la Universitat de València les II Jornades d'Aprenentatge-Servei Universitari.

L'acte s'iniciarà amb una visita guiada al Museu d'Història Natural a les 9.30 hores i continuarà amb la inauguració de l'acte a les 10.30 hores.

La Vicerrectora d’Ocupació i Programes Formatius, Adela Valero Aleixandre serà l’encarregada de la inauguració que comptarà també amb la presència del Director del Servei de Formació i Innovació Educativa, Ferran Suay i Lerma, i els dos directors del projecte d’innovació Universitats Valencianes per l’ApS (UVApS), María Jesús Martínez Usarralde i Oscar Chiva Bartoll. En la mesa també els acompanyaran com a coordinadors de les Jornades els professors: Susana Romo Pérez, Xavier Ponsoda i Martí i Luis Pascual Calaforra.

Desprès de la inauguració es podrà visitar la presentació de pòsters sobre l’ApS, que serà accessible fins el 31 d’octubre per a tota la comunitat acadèmica.

A les 13 hores està prevista una taula redona i la clausura de l’activitat.

Llista d'enllaços: