Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Edifici

Des del 19 de novembre a l'ETSE podrà visitar-se l'exposició sobre l'ApS

• 16 de novembre de 2018

Des del 19 de novembre i fins a finals de desembre es podrà visitar a l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de la UV una exposició de pòsters sobre la metodologia Aprenentatge-Servei.

L'exposició la conformen 15 posters en els quals es presenten projectes de treball amb la metodologia d'ApS en diferents assignatures i centres de la Universitat de València. És una exposició itinerant que durant diversos mesos estarà exposada en diferents facultats i biblioteques de la UV.

Llista d'enllaços: